Skip to main content

Hallo, ik wil ook mijn sim kaart aktiveren vanuit het buitenland maar kan in mijn profiel niet vinden waar ik dat moet invoeren en vraag om hulp in deze

Ā 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo Jasper,

Mijn vraagĀ  was waar vind ik waar ik in mijn gegevens mijn Simkaart-, en 06 nummer in kan zetten zodat jullie het vrij kunnen schakelen. Dat zou volgens de: de voorafgaande chats in mijn profiel bij persoonlijke informatie moeten zijn, maar ik kan dit niet vinden.

Ā 


Het gaat om hetĀ forumprofielĀ ā†Ā klik op deze link, dan vind je ā€œPersoonlijke opmerkingenā€ helemaal onderaan.


Hallo RBxx,

Ik heb mijn Simkaartnummer en 06 nummer in mijn profiel ingevoerd.


Hoi @dekorte. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het simkaartje zojuist voor je geactiveerd, misschien dat het nog nodig is om jouw toestel opnieuw op te starten.Ā 


Hallo vIKASH

HoiĀ @dekorte. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het simkaartje zojuist voor je geactiveerd, misschien dat het nog nodig is om jouw toestel opnieuw op te starten.Ā 

Ā 

Hallo Vikash,

Ik heb het toestel opnieuw gestart: Ik kan nu normaal telefoneren. Het gaat perfekt, klasse gedaan en veel dank hiervoor.

Mvgr.

MJšŸ˜Š