Skip to main content

Ik heb recent een kpn prepaid sim kaart aangeschaft en nu wil ik daar mijn oude t-mobile prepaid nummer aan koppelen. Ik kan helaas fysiek niet bellen en een kpn winkel bezoeken lukt mij ook niet. Kan ik het via deze weg regelen?

Kunt u nog bellen met het "oude t-mobile prepaid nummer"?


Ja technisch gezien wel, maar ik ben slechthorend


Kan niemand mij hier helpen? Ik dacht dat er ook medewerkers van kpn hier actief waren.


Ja, maar dat duurt een paar dagen voor dat die reageren...


Hoi @Oma2023. Welkom op het KPN Forum! Ik zal een poging doen om het T-mobile nummer over te zetten naar jouw KPN Prepaid simkaartje. Wil je in het KPN Forum profiel achterlaten wat jouw nieuw nummer bij KPN is en het T-Mobile nummer? Als je het klantnummer van het T-Mobile simkaartje hebt mag je die ook achterlaten in het KPN Forum profiel? Je kan dit achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
​​​​


Hoi @Oma2023. Welkom op het KPN Forum! Ik zal een poging doen om het T-mobile nummer over te zetten naar jouw KPN Prepaid simkaartje. Wil je in het KPN Forum profiel achterlaten wat jouw nieuw nummer bij KPN is en het T-Mobile nummer? Als je het klantnummer van het T-Mobile simkaartje hebt mag je die ook achterlaten in het KPN Forum profiel? Je kan dit achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
​​​​

Gedaan


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist aangevraagd. Heb je op dit moment nog jouw T-Mobile simkaart in het toestel? Als het goed is heb je daar een sms op ontvangen. Wil je vanaf dat nummer ‘JA’ sms-en naar 6688 om deze aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen? 


Heb je op dit moment nog jouw T-Mobile simkaart in het toestel? Als het goed is heb je daar een sms op ontvangen. Wil je vanaf dat nummer ‘JA’ sms-en naar 6688 om deze aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen? 

Heb je dit inmiddels al gedaan? Ik ben erg benieuwd of het inmiddels is gelukt. 


Heb je op dit moment nog jouw T-Mobile simkaart in het toestel? Als het goed is heb je daar een sms op ontvangen. Wil je vanaf dat nummer ‘JA’ sms-en naar 6688 om deze aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen? 

Heb je dit inmiddels al gedaan? Ik ben erg benieuwd of het inmiddels is gelukt. 

Ik had wat problemen met de oude simkaart van t-mobile, maar deze zijn inmiddels opgelost. Hierdoor heb ik de sms vanaf jullie gemist voor het overzetten. Kan deze opnieuw gestuurd worden?


Hi @Oma2023! Ik zie een geannuleerd verzoek tot nummerovername. Deze is geannuleerd omdat er te lang geen reactie is geweest op de nummerovername. 

Ik kan dus niet opnieuw de SMS voor je sturen. En moet je vragen een nieuwe bestelling te doen om het proces in gang te zetten. 

Het beste kan je even naar de klantenservice bellen of bij een KPN winkel langs gaan. Dan kan een collega het gelijk met je in orde maken. 


Moet ik dus een nieuwe simkaart bestellen?

Hi @Oma2023! Ik zie een geannuleerd verzoek tot nummerovername. Deze is geannuleerd omdat er te lang geen reactie is geweest op de nummerovername. 

Ik kan dus niet opnieuw de SMS voor je sturen. En moet je vragen een nieuwe bestelling te doen om het proces in gang te zetten. 

Het beste kan je even naar de klantenservice bellen of bij een KPN winkel langs gaan. Dan kan een collega het gelijk met je in orde maken. 

 


@Oma2023 het is nodig een nieuwe bestelling te doen. Daarbij krijg je automatisch een nieuwe simkaart. 🙂


Ik heb gisteren een nieuwe kaart besteld en deze heb ik nu binnen en geactiveerd. Kunnen jullie het weer in gang zetten? Mijn nieuwe kpn nummer staat in mijn profiel.


Dit duurt nu wel heel lang...


Hoi @Oma2023 
Ik heb ze een seintje gegeven.
Het is erg druk op het forum dus je wordt niet vergeten.


Ze heeft het snel nodig omdat ze bereikbaar moet zijn voor ook het ziekenhuis


Hi @Oma2023. Excuus dat het antwoord even op zich heeft laten wachten. Ik verwachtte eigenlijk dat het al in orde zou zijn. 

Nummerovername kan namelijk gelijk bij de nieuwe bestelling in orde worden gemaakt. Maar dit moet in de winkel of telefonisch. Reden hiervoor is de bevestigingen die we moeten doen bij het in gang zetten. We moeten vragen naar gegevens van een legitimatiebewijs. En je krijgt een sms bij het aanvragen van de nummerovername. Omdat dit vrij kort op elkaar moet kan dit niet op het forum. 

Wel is het gelukkig dus zo dat het nu snel in orde gemaakt kan worden. Bel naar 0800-0402 of ga naar de KPN winkel. Dan kan het direct in gang worden gezet. Als het T-Mobile nummer een prepaid nummer is, dan wordt het dezelfde dag in orde gemaakt. Is het T-Mobile nummer een abonnement dan geldt daarvoor de standaard maand opzegtermijn. 


Hi @Oma2023. Excuus dat het antwoord even op zich heeft laten wachten. Ik verwachtte eigenlijk dat het al in orde zou zijn. 

Nummerovername kan namelijk gelijk bij de nieuwe bestelling in orde worden gemaakt. Maar dit moet in de winkel of telefonisch. Reden hiervoor is de bevestigingen die we moeten doen bij het in gang zetten. We moeten vragen naar gegevens van een legitimatiebewijs. En je krijgt een sms bij het aanvragen van de nummerovername. Omdat dit vrij kort op elkaar moet kan dit niet op het forum. 

Wel is het gelukkig dus zo dat het nu snel in orde gemaakt kan worden. Bel naar 0800-0402 of ga naar de KPN winkel. Dan kan het direct in gang worden gezet. Als het T-Mobile nummer een prepaid nummer is, dan wordt het dezelfde dag in orde gemaakt. Is het T-Mobile nummer een abonnement dan geldt daarvoor de standaard maand opzegtermijn. 

Euhm, lees even de eerdere antwoorden van jullie terug waar stond dat het wel kon via het forum. Ze kan niet bellen ivm slechthorendheid en ook niet langs een winkel gaan. Verder ben ik hier nu al bijna een maand mee bezig, dan hadden jullie het beter meteen kunnen zeggen dat het blijkbaar niet mogelijk is...