Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik mijn prepaid tegoed opvragen via de computer?

• August 10, 2025
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

PRE PAID TEGOED opvragen €???????? 

En dan wordt je doorverwezen naar de App die je moet downloaden.

Maar ik als 80 jarige senior wil helemaal geen App,  downloaden voor elke onzin moet ik een App. downloaden.

Of met # en * bellen, een jaar geleden kon ik via mijn KPN  op de PC het tegoed inzien WAAROM NU NIET MEER? Het zijn niet allemaal Raketgeleerden of Snotneuzen die KPN klant zijn.

Waarom deze omslachtige ONZIN telkenmale terwijl het voordien zo goed werkte?

Beste antwoord door driemaster

@joepie105 

Je vraagt je bundeltegoed op verschillende manieren op: 

• Gebruik de KPN Prepaid app
  • Sms het woord SALDO naar 1266
  • Bel naar *101# voor beltegoed of naar *107# voor extra tegoed 

Helaas is de mogelijkheid om via web het saldo op te vragen er niet meer. Waarschijnlijk om fraude te voorkomen of uit veiligheids- en privacy overwegingen.

4 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 10, 2025

@joepie105 

Je vraagt je bundeltegoed op verschillende manieren op: 

• Gebruik de KPN Prepaid app
  • Sms het woord SALDO naar 1266
  • Bel naar *101# voor beltegoed of naar *107# voor extra tegoed 

Helaas is de mogelijkheid om via web het saldo op te vragen er niet meer. Waarschijnlijk om fraude te voorkomen of uit veiligheids- en privacy overwegingen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@joepie105, welkom op onze community! Ik zie dat Driemaster het al uitstekend uitlegt. Kom je er n beetje uit zo?

• Nieuwkomer
  • August 22, 2025

Mijn Simkaart zit in de diefstalbeveiliging van mijn camper. Het is lastig om elke keer de sim kaart er uit te halen, in een oude telefoon te stoppen en op te waarderen. Daarna omgekeerde weg terug. Omdat de beveiliging geen telefoon is, heb ik geen enkele mogelijkheid om het saldo te checken. Laat alsjeblieft  de mogelijkheid om via het web je saldo te checken weer terugkeren. Het vreemde is dat je wel via het web je saldo kan aanvullen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Allegro94, welkom op onze community. Je breekt hier een beetje in op het topic van iemand anders maar prepaidkaarten zijn hier niet voor bedoeld. ACM | 06- en 0970-nummers voor spraak en data