Skip to main content

Goedenavond,

Kan iemand mij helpen om mijn simkaart nummer te achterhalen? Alle info staat in mijn profiel.

Mvg. 

Heb je niet meer het bankpas formaat kaartje waar ie uit komt? Daar staat het op. En ook de pukcode indien je de pin bent vergeten.

En natuurlijk ben ik verder gaan kijken voor je. En ... ik vind het nummer van de simkaart ook op de factuur! Op de pdf. Naast het 06 nummer. 


Het gaat om het prepaid nummer wat ik in mijn profiel vermeld heb, dus niet om mijn abonnement. Heb het kaartje niet meer helaas, dus dat is het probleem ;-)


Ai. Maar de sim heb je nog wel neem ik aan.

Met een Apple kan je via menu het kaartnummer achterhalen. Geloof ik.

Voor een Android telefoon is een app beschikbaar in de Play store. 

Je kan er even op googlen? 😏


Nee, helaas niet. Anders had ik het wel op een andere manier opgelost. Heb alles al geprobeerd, vandaar dat ik hier mijn vraag stel. 


Als je het bankpas formaat kaartje niet meer hebt…

Dan is met prepaid de enige  manier via de telefoon de simkaart uitlezen. 

Met een Apple kan dat direct. Met een Android dus een app hiervoor downloaden. 


Dat is apart. Bij andere berichten op het forum lees ik dat dit via het telefoonnummer en de rest van de persoonlijke gegevens, het simkaart nummer nog nog wel te achterhalen is bij verlies/diefstal. Kan dat in mijn geval dus niet? 


Simkaart is trouwens gewoon geregistreerd op mijn naam en adres, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. 


Als jouw prepaid nummer geregistreerd is in MijnKPN of de KPN Prepaid app, dan zijn er wel mogelijkheden. Maar anders is een prepaid nummer anoniem en wordt het lastig.


Hij is ooit geregistreerd in de prepaid app... Maar die staat dus op de telefoon waar hij in zat en die ik dus verloren ben. 


Dan is het hier wachten op een reactie van een KPN moderator. Die kan bepalen wat mogelijk is. Reactie afh. van de drukte binnen een paar dagen.


Ok, bedankt in ieder geval.


Hi @BobbyMike en welkom op het forum! Dank voor de hulp die al gegeven is allen. 💚

Jammer dat het hiermee niet gelukt is, maar ik stuur je een privébericht met het simkaartnummer. Dan moet het lukken!