Skip to main content

Mijn zoon heeft een prepaid kaartje van KPN. Hij gaat morgen voor het eerst op reis naar Frankrijk met school en heeft dan een bundel nodig om opdrachten te maken. We hadden een onbeperkt online bundeltje afgesloten voor €8,99. Volgens de site van KPN kon je dan 31 dagen onbeperkt internetten. Helaas bleek al gauw dat zijn internet echt enorm traag was, waardoor we naar de KPN winkel bij ons in de buurt zijn gegaan. Daar kregen we te horen dat dit bundeltje hooguit geschikt was om een appje te versturen. Erg misleidend dus. Vervolgens meldde de dame dat kpn niets kon/wilde betekenen voor mijn zoon… We hebben nog gevraagd of we het bundeltje (tegen betaling) om konden zetten naar een ander abonnement, maar dat kon allemaal niet. Dit was afgelopen vrijdag en morgen (het is nu zondag) vertrekt onze zoon, waardoor een abonnement afsluiten bij een andere provider ook niet meer gaat lukken. Enige optie was dus volgens deze dame om een andere bundel af te sluiten. Hoe zuur ook voor mijn zoon (van 15 jaar.) 

Dit hebben we vandaag gedaan. Een bundel van 3 GB voor €16,00. Tot onze verbazing bleef zijn internet nog steeds even langzaam. Nu blijkt dat deze bundel dus helemaal niet werkt omdat die andere bundel het soort tegen houdt. Tegen de tijd dat die bundel afloopt is zijn schoolreis allang voorbij en zijn nieuwe bundel helaas ook.

Is er nog op enige manier voor te zorgen dat mijn zoon morgen toch "werkbaar internet" heeft op zijn telefoon voor een paar dagen? Hij heeft nu bijna €25,00 uitgegeven voor niks…..

Gr. Wendy

Hi @Sander0103! Gezien er enige haast bij het verhaal is denk ik dat het handig is in dit geval 0800-0402 te bellen. 

Als je er via die weg niet uitkomt, vul dan je profiel in. Geef daarbij aan wat je adres is en om welk prepaid nummer het gaat. Dan kijk ik er zo snel mogelijk voor je naar.