Skip to main content

Ik woon in Mexico en wil mijn prepaid opwaarderen, maar krijg een mededeling dat ik mijn limiet heb bereikt en het niet mogelijk is om via mijn mastercard op te waarderen. Alleen Ideal is mogelijk, alleen dat kan niet met mijn internationale Revolut card. Helaas werkt Revolut nog niet Mexico en kan niet mijn Mexicaanse mobiele nr. gebruiken. Ik heb mijn nederlandse nummer nodig om mijn pensioen over te laten maken naar Mexico. Mijn Revolut kaart is gekoppeld aan het adres van mijn zoon in Nederland. En Revolut zend een code naar mijn prepaid nummer als ik geld wil overmaken. Aangezien ik voor 14 jan.moet opwaarderen hoop ik dat jullie een andere oplossing voor mij hebben. Als jullie mijn nummer gaan blokkeren betekent dit dat het voor mij onmogelijk wordt om aan mij geld te komen. Met vriendelijke groet. Joni Vieleers

Hallo @Joni Vieleers ,

Vraag jouw zoon of hij een prepaidbon koopt bij een supermarkt of benzinestation. 

En dan kan hij jou de opwaardeercode doorsturen. 

Wil je je beltegoed in het buitenland opwaarderen? Dan kun je dit doen door de stappen onder ‘Bellen’ te volgen. Zorg dan wel dat je voor vertrek naar het buitenland een opwaardeerbon koopt in Nederland.

  • Bel gratis met de mobiele telefoon die je wilt opwaarderen naar 1244 en kies voor optie 9. Toets de code van je opwaardeerbon in en sluit af met een #. Je prepaid beltegoed is nu opgewaardeerd.

bron : 

 


Wat vervelend, @Joni Vieleers . Is het langer dan 6 maanden geleden dat je het nummer hebt gebruikt, dan kun je het nog redden met een bon uit een winkel in Nederland. Zie boven.

Is het langer dan 9 maanden niet gebruikt dan is het helaas geheel vervallen. Dat kun je checken door 1244 te bellen. Als dat niet meer werkt is het over en uit. Bij prepaid kan je het nummer niet meer terug krijgen helaas. 

Dan is een nieuw prepaid pakket en dus ook nieuw nummer de enige optie. Alleen in Nederland verkrijgbaar en te activeren. 

En je uitkeringsinstantie zul je dan ook van het nieuwe nummer op de hoogte moeten brengen. En DigiD. Maar dat moet allemaal vast kunnen. 

Succes en sterkte. 


Wat vervelend, @Joni Vieleers . Is het langer dan 6 maanden geleden dat je het nummer hebt gebruikt, dan kun je het nog redden met een bon uit een winkel in Nederland. Zie boven.

Is het langer dan 9 maanden niet gebruikt dan is het helaas geheel vervallen. Dat kun je checken door 1244 te bellen. Als dat niet meer werkt is het over en uit. Bij prepaid kan je het nummer niet meer terug krijgen helaas. 

Dan is een nieuw prepaid pakket en dus ook nieuw nummer de enige optie. Alleen in Nederland verkrijgbaar en te activeren. 

En je uitkeringsinstantie zul je dan ook van het nieuwe nummer op de hoogte moeten brengen. En DigiD. Maar dat moet allemaal vast kunnen. 

Succes en sterkte. 

Wat vervelend, @Joni Vieleers . Is het langer dan 6 maanden geleden dat je het nummer hebt gebruikt, dan kun je het nog redden met een bon uit een winkel in Nederland. Zie boven.

Is het langer dan 9 maanden niet gebruikt dan is het helaas geheel vervallen. Dat kun je checken door 1244 te bellen. Als dat niet meer werkt is het over en uit. Bij prepaid kan je het nummer niet meer terug krijgen helaas. 

Dan is een nieuw prepaid pakket en dus ook nieuw nummer de enige optie. Alleen in Nederland verkrijgbaar en te activeren. 

En je uitkeringsinstantie zul je dan ook van het nieuwe nummer op de hoogte moeten brengen. En DigiD. Maar dat moet allemaal vast kunnen. 

Succes en sterkte. 

Super bedankt Peter. Gelukkig is mijn nummer nog bruikbaar en mijn reddende engel kwam in de vorm van een vriendin die mij vanmorgen belde vanuit Nederland en gelijk zei : morgen koop ik beltegoed en stuur je op whtasapp een foto van de code. Ik moet gewoon zorgen dat ik optijd opwaardeer zodat ik mijn mastercard kan grbuiken. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.