Skip to main content

Ik heb mbv de verschillende aangedragen mogelijkheden geprobeerd om de simlock te verwijderen van het oude Postbank mobieltje. Maar helaas bleek het wachtwoord toch echt niet juist na verschillende pogingen. Heb inmiddels een andere simpele telefoon moeten kopen omdat de oude niet meer werkte. Hoe kom ik nu aan de vergoeding van 25 euro?

 

Hoi @Sjef K., welkom hier. 

Jammer dat het niet gelukt is met het oude toestel, al klinkt oude Postbank mobieltje al aardig op leeftijd. Gelukkig heb je nu een nieuwe waar je nog compensatie voor zoekt. Zou je jouw profiel willen voorzien van mobiel nummer en simkaartnummer. Hoor ik van je als je dat gedaan bent dan ga ik er mee aan de slag. 


Beste Bart,

Ik heb mijn profiel voorzien van mobiel nummer en simkaart nummer.

Kun je hier nu mee verder?

Hoor het graag


Wat is de reden dat u hiervoor een vergoeding zou kunnen krijgen van KPN?


Wat is de reden dat u hiervoor een vergoeding zou kunnen krijgen van KPN?

Ja... dat zit ik mij ook met enige verwondering af te vragen...


Ik heb het in orde gemaakt. 

 

Reden hiervan is dat wij een simupdate hebben doorgevoerd voor bepaalde oude simkaarten. Door deze update zijn de oude met name prepaid toestellen niet meer te gebruiken. Hiervoor hebben wij besloten om deze klanten tegemoet te komen met een vergoeding. 


Hoe staat het trouwens met de houdbaarheid van deze nieuwe mobiel. Als 2g verdwijnt zijn veel mobiele telefoons niet meer te gebruiken?