Ik ben momenteel langer in het buitenland en sinds gisteren lijkt mijn SIM gedeactiveerd te zijn (Pre-paid Sim)
Ik wil graag in contact komen met KPN om dit op te lossen, zodat ik weer mijn sim kan gebruiken en vooral mijn nummer niet kwijtraak.
Echter kan ik alleen een belafspraak maken, maar ik kan niet op mijn nummer gebeld worden.
Hoe kan ik in contact komen met een medewerker om me hiermee te helpen?
Wat kan ik doen om achter te komen of mijn sim gedeactiveerd is?
Hoe kan ik mijn sim weer activeren?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn nummer niet kwijtraak?
Ik heb geen e-mail, geen sms, geen enkel bericht van KPN ontvangen.
HELP
Beste antwoord door Vikash van KPN
Hoi ​@VerdwaaldeJ. Welkom op de community! Wat vervelend dat je SIM niet meer lijkt te werken, zeker als je in het buitenland bent. Ik help je graag verder om dit op te lossen.
Hoe kun je in contact komen met een medewerker? Omdat je niet gebeld kunt worden, kun je het beste contact opnemen via een bericht op Facebook of Twitter. Onze medewerkers staan daar ook klaar om je te helpen.
Hoe kun je achterhalen of je SIM is gedeactiveerd? Prepaid SIM-kaarten worden gedeactiveerd als ze 6 maanden niet worden gebruikt (dus geen bellen, sms’en of opwaarderen). Een medewerker kan dit voor je nakijken als je contact met ons opneemt.
Hoe kun je je SIM weer activeren? Helaas kan een gedeactiveerde SIM-kaart niet opnieuw worden geactiveerd, en het bijbehorende nummer kan niet meer worden hersteld. In dat geval is het nodig om een nieuwe SIM-kaart aan te schaffen. Zorg ervoor dat je deze regelmatig gebruikt om toekomstige deactivatie te voorkomen.
Omdat je geen bericht van ons hebt ontvangen, raad ik aan om contact op te nemen via de eerder genoemde kanalen. We kunnen dan precies nagaan wat er aan de hand is en je verder helpen.
Hoi ​@VerdwaaldeJ. Welkom op de community! Wat vervelend dat je SIM niet meer lijkt te werken, zeker als je in het buitenland bent. Ik help je graag verder om dit op te lossen.
Hoe kun je in contact komen met een medewerker? Omdat je niet gebeld kunt worden, kun je het beste contact opnemen via een bericht op Facebook of Twitter. Onze medewerkers staan daar ook klaar om je te helpen.
Hoe kun je achterhalen of je SIM is gedeactiveerd? Prepaid SIM-kaarten worden gedeactiveerd als ze 6 maanden niet worden gebruikt (dus geen bellen, sms’en of opwaarderen). Een medewerker kan dit voor je nakijken als je contact met ons opneemt.
Hoe kun je je SIM weer activeren? Helaas kan een gedeactiveerde SIM-kaart niet opnieuw worden geactiveerd, en het bijbehorende nummer kan niet meer worden hersteld. In dat geval is het nodig om een nieuwe SIM-kaart aan te schaffen. Zorg ervoor dat je deze regelmatig gebruikt om toekomstige deactivatie te voorkomen.
Omdat je geen bericht van ons hebt ontvangen, raad ik aan om contact op te nemen via de eerder genoemde kanalen. We kunnen dan precies nagaan wat er aan de hand is en je verder helpen.
Laat het me weten als je nog vragen hebt!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.