Skip to main content
Antwoord

Hoe krijg ik bonustegoed

• August 13, 2020
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Hoe krijg ik bonustegoed op mijn mobiel

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Ferre 

Admin edit: Update januari 2025

Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat kan gemakkelijk in de KPN Prepaid App.

Je kunt je bonustegoed gebruiken om te internetten en te bellen en sms'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en de EU. Buiten de EU kan je de bonustegoed niet gebruiken. Je kunt je bonustegoed ook niet gebruiken om bundels te kopen.

Het Prepaid extra tegoed staat goed beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Er zijn drie stappen:

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Topper
  • August 13, 2020

Hoe krijg ik bonustegoed op mijn mobiel

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 13, 2020

Hallo @Ferre 

Admin edit: Update januari 2025

Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat kan gemakkelijk in de KPN Prepaid App.

Je kunt je bonustegoed gebruiken om te internetten en te bellen en sms'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en de EU. Buiten de EU kan je de bonustegoed niet gebruiken. Je kunt je bonustegoed ook niet gebruiken om bundels te kopen.

Het Prepaid extra tegoed staat goed beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Er zijn drie stappen:

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 13, 2020

@Ferre

Een tweede mogelijkheid is het Bonustariefplan van KPN Prepaid, meer daarover vind je hier:

https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm

Met het Bonustariefplan van KPN Prepaid ontvang je automatisch na elke opwaardering extra bonustegoed.