Skip to main content
Antwoord

Hoe krijg ik de 7.50 bonus beltegoed bij mijn nieuwe prepaid?

• February 3, 2025
  • 8 reacties
  • 159 keer bekeken

Grootewielenlaan
Topper

Goedemorgen,

Ondanks alle adviezen en probeersels die ik tegen gekomen ben, kan ik nergens mijn 7.50 extra beltegoed vinden die ik zou krijgen bij mijn nieuwe prepaid simkaart.

Zelf 10 euro opgewaardeerd maar ook de xtra die je zou krijgen zie ik nergens. Er is wel 35 ct. internetkosten afgeschreven, terwijl ik op de wifi van thuis zit…?

vr.gr. lily

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Grootewielenlaan 

Tegenwoordig is er de KPN prepaid app. Zie: https://www.kpn.com/prepaid/app

Een app speciaal voor alle zaken m.b.t. Prepaid. Ook het welkomsttegoed aanvragen.

Als je de Prepaid app opent, ga je naar Instellingen waar je optie Extra tegoed aanvragen vindt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 3, 2025

Dag ​@Grootewielenlaan  je kunt hier alles vinden over prepaid. Ook de mogelijkheden voor het opvragen van het saldo. Laat even weten of het gelukt is😉

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Hallo ​@Grootewielenlaan 

Tegenwoordig is er de KPN prepaid app. Zie: https://www.kpn.com/prepaid/app

Een app speciaal voor alle zaken m.b.t. Prepaid. Ook het welkomsttegoed aanvragen.

Als je de Prepaid app opent, ga je naar Instellingen waar je optie Extra tegoed aanvragen vindt.

Grootewielenlaan
Topper

Dankjewel, en nee het is helaas niet gelukt

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 3, 2025

Heb je ook de KPN Prepaid app al geprobeerd ​@Grootewielenlaan ?

Beschikbaar voor Android en iOS.

Grootewielenlaan
Topper

zeker wel

Forum|alt.badge.img+3

Wat voor gewoon en bonus tegoed staat er in de KPN Prepaid app?

Wat zijn de antwoorden als je *101# en *107# belt om de gewone en bonus tegoeden op te vragen?

Wat is het antwoord als je een sms met de tekst SALDO naar 1266 verzendt?

Grootewielenlaan
Topper

Dankhe Pieter, dat is gewoon het bedrag wat ik er zelf heb op gezet

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Grootewielenlaan wat jammer dat het dan niet is gelukt. Neem anders even contact op met de klantenservice, dan kan dat na verificatie even nagelopen worden. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!