Via KPN zou ik bij een nieuwe prepaidkaart 7,50 extra tegoed krijgen. Na verschillende malen alle 3 de stappen te hebben doorlopen heb ik nog steeds geen extra tegoed.
Hoe kan ik het tegoed toch toevoegen?
Via KPN zou ik bij een nieuwe prepaidkaart 7,50 extra tegoed krijgen. Na verschillende malen alle 3 de stappen te hebben doorlopen heb ik nog steeds geen extra tegoed.
Hoe kan ik het tegoed toch toevoegen?
Beste antwoord door TDN
Admin edit: Update januari 2025
Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat kan gemakkelijk in de KPN Prepaid App.
Je kunt je bonustegoed gebruiken om te internetten en te bellen en sms'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en de EU. Buiten de EU kan je de bonustegoed niet gebruiken. Je kunt je bonustegoed ook niet gebruiken om bundels te kopen.
ik heb alle stappen doorlopen en het nummer toegevoegd aan mijn KPN ID account en krijg wel een smsje dat mijn gegevens zijn verwerkt, na stap 3, maar vervolgens geen verhoging van het tegoed.
Bonustegoed aanvragen
Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat doe je zo:
- Maak een KPN account aan en koppel je prepaid telefoonnummer. Dit kan via ‘Product toevoegen’.
- Bij het inloggen zie je onderin ‘gratis tegoed aanvragen’, klik hierop en vul alle gegevens in.
- Je ontvangt het bonustegoed binnen 24 uur.
De 24 uren zijn nog niet voorbij.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.