Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik het gratis extra tegoed bij KPN prepaid

  • 14 June 2024
  • 9 reacties
  • 110 keer bekeken

Via KPN zou ik bij een nieuwe prepaidkaart 7,50 extra tegoed krijgen. Na verschillende malen alle 3 de stappen te hebben doorlopen heb ik nog steeds geen extra tegoed.

Hoe kan ik het tegoed toch toevoegen?

Probeer het eens door  *107# te bellen 


Dit heb ik gedaan en dan krijg ik de melding: ‘Beste klant, het opgevraagde tegoed is niet aanwezig. Groet, KPN’


Dit heb ik gedaan en dan krijg ik de melding: ‘Beste klant, het opgevraagde tegoed is niet aanwezig. Groet, KPN’

Heb je je wel geregistreerd met een KPN ID  account dat is iets anders dan je forum account


ik heb alle stappen doorlopen en het nummer toegevoegd aan mijn KPN ID account en krijg wel een smsje dat mijn gegevens zijn verwerkt, na stap 3, maar vervolgens geen verhoging van het tegoed.


@Lizz25 wellicht duurt het even voordat de 7,50 euro erbij staat en zoniet vul dan je forumprofiel aan met je naam, adres en klantnummer en mobiel nummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


ik heb alle stappen doorlopen en het nummer toegevoegd aan mijn KPN ID account en krijg wel een smsje dat mijn gegevens zijn verwerkt, na stap 3, maar vervolgens geen verhoging van het tegoed.

Bonustegoed aanvragen

Bij een KPN Prepaid simkaart krijg je € 7,50 bonustegoed. Deze moet je zelf aanvragen. Dat doe je zo:

  1. Maak een KPN account aan en koppel je prepaid telefoonnummer. Dit kan via ‘Product toevoegen’.
  2. Bij het inloggen zie je onderin ‘gratis tegoed aanvragen’, klik hierop en vul alle gegevens in.
  3. Je ontvangt het bonustegoed binnen 24 uur.

De 24 uren zijn nog niet voorbij.


De eerste poging was langer dan 24 uur geleden. Ik ga mijn nummer toevoegen, bedankt voor de tips


Helaas is nog steeds het tegoed van 7,50 niet toegevoegd. Ik heb alle stappen doorlopen en afgerond en meer dan 24 uur gewacht. Hebben meer mensen dit probleem of een oplossing?


Had je het tegoed daarbij ook opgevraagd via *107#, of alleen via *101#?

Als het via *107# niet te zien is kan je ons het beste even bellen op 0800-0402, zodat een collega direct met je mee kan kijken naar de situatie.


Reageer