Skip to main content
Vraag

Hoe nieuwe Prepaid simkaart aanvragen zonder oud simkaart nr?

• March 7, 2025
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Dag beste mensen,

Ik zit met de volgende kwestie; Momenteel ben ik aan het reizen door zuid-oost Aziƫ. vandaar dat ik elke keer nadat ik ben aangekomen in een nieuw land een tijdelijke simkaart koop om te kunnen internetten. Nu ben ik mijn kpn simkaart ergens onderweg verloren. Ik zag op de website dat ik een nieuwe prepaid simkaart aan kan vragen met behoud van nummer, alleen bij de aanvraag word er gevraagd om het simkaart nummer op te geven. maar die ben ik dus kwijt. weet iemand wat ik nu kan doen of dit ook mogelijk is zonder oud simkaart nummer? ik kan helaas nu dus niet bellen naar de kpn klanten service vandaar dat ik het hier maar even probeer. mijn ouders komen binnekort naar thailand, zij zouden de nieuwe simkaart evt. mee kunnen nemen.

Ā 

Alvast bedankt voor de hulp ā¤ļø

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 7, 2025

Hallo ​@LaypheeĀ ,

Via dit platform kun je geen nieuw simkaartje regelen. Je hebt hiervoor toch de klantenservice nodig. Aangezien het telefonisch bij jou niet gaat lukken, zou je de klantenservice kunnen bereiken via Facebook of X. Ā 

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2025

Ok, top thanks!

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Layphee, dat je je simkaartje verloren bent is natuurlijk vervelend, maar je hebt wel een prachtig avontuur! Zit je simkaartje niet in je hoesje? Toen ik een paar jaar geleden in IndonesiĆ« was dacht ik ook even dat ik mijn Nederlandse simkaart kwijt was,Ā maar dit zat met een stukje plakband in mijn hoesje geplakt. Met een beetje geluk vind jij 'm ook op zo'n plek.Ā 

Als het daar niet zit kan je de tips van Noordzee proberen. Dat jouw ouders die kant op komen maakt dat in dit geval wel wat makkelijker om de simkaart daar te krijgenĀ šŸ™‚

Forum|alt.badge.img+3

Hopelijk is het niet mogelijk om zonder simkaartnummer een vervangende simkaart voor een prepaid telefoonnummer aan te vragen.

Dan zou iedereen zonder toestemming andermans prepaidĀ nummer over kunnen nemen.

Mogelijke uitzondering: voorafgaande koppeling middels sms-verificatie aan MijnKPN account.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 17, 2025

Hallo ​@LaypheeĀ ,

Via dit platform kun je geen nieuw simkaartje regelen. Je hebt hiervoor toch de klantenservice nodig. Aangezien het telefonisch bij jou niet gaat lukken, zou je de klantenservice kunnen bereiken via Facebook of X. Ā 

Ā 

​@LaypheeĀ 

Is het nog gelukt via de klantenservice?Ā