Skip to main content

Goedemiddag,

in het buitenland is het bakje met onze pre-paid simkaarten weggewaaid. Die van mijn vrouw en dochter zijn niet meer te vinden helaas. Kan ik voor beide simkaarten een vervangende krijgen. Binnenkort zijn we weer in Nederland en dan willen we deze weer gebruiken. Via de website kan ik alleen een kaart aanvragen als ik het simkaartnummer weet. Maar die weet ik helaas niet.

Hallo @Freezo ,

Zonder simkaartnummers gaat de aanvraag voor een nieuw kaartje niet lukken. 
 

Ik zou (zodra terug in Nederland) bij een KPN-winkel aankloppen. Hou er rekening mee dat het dan wel eens zou kunnen uitdraaien op nieuwe telefoonnummers met dus nieuwe simkaarten. 


Dank voor je reactie. Ik zie echter ook, dat sommige mensen via dit forum hun simkaartnummer hebben kunnen krijgen. Wie weet kan een kpn-medewerker dit voor ons ook achterhalen. Ik wacht dus nog even op een reactie van hun kant.


Hoi @Freezo 

Had je de prepaid wel geregistreerd in de Prepaid app of MijnKPN? Weet je de PUK code nog wel?
Met die informatie is wellicht nog wel wat mogelijk.


Ik heb in “mijn-kpn” van alle prepaid kaarten de pukcode gevonden. De nummers zijn allen ook geregistreerd. Het waren abonnementen die bij vertrek naar het buitenland zijn omgezet naar pre-paid. 


Ok, met die historie verwacht ik dat een KPN medewerker de vervanging nog wel kan regelen. 


Hallo @Freezo, zou je in jouw profiel de desbetreffende nummers willen vermelden? Dan kan ik de simkaart nummers opzoeken voor je. Medewerkers van het forum en ook van de klantenservice kunnen voor Prepaid geen simkaarten opsturen helaas. 


Hallo Jeroen,

dank voor de reactie. Ik heb beide nummers in mijn profiel gezet. Als ik de simkaartnummers heb kan ik volgens mij zelf de simkaarten aanvragen via de website. Klopt dat?

hartelijke groet,


Met de simkaartnummers kun je inderdaad dan zelf de vervangende kaarten aanvragen. Ik stuur de nummers even per privébericht.  


Dank. Ik heb de simkaarten inmiddels ontvangen.