Graag uitleg wat ik moet doen om een prepaid kaart van kpn te gebruiken voor setracker en horloge met gps
De simkaart is reeds geplaatst on de horloge
Moet nog toegevoegd worden in mijn kpn
Graag uitleg wat ik moet doen om een prepaid kaart van kpn te gebruiken voor setracker en horloge met gps
De simkaart is reeds geplaatst on de horloge
Moet nog toegevoegd worden in mijn kpn
Hoi
Inhoudelijk heb ik niet zoveel verstand van dit horloge of hoe je deze in moet stellen. Hier zijn wel meerdere topics over.
Wat ik vaak tegenkom is dat het nodig is om de “Prepaidinternet” APN te gebruiken in plaats van “Portalmmm.nl” of “internet”. Die moet nog wel aangezet worden door ons.
Dat kan ik voor je doen maar daarvoor heb ik nog wel wat gegevens voor je nodig.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
Relevante topics:
Ook ik struggle al een tijdje met de populaire GPS horloges. Inmiddels een nieuwe ontvangen maar voor ik weer 6,5 uur de strijd aanga...kun jij nazien of mijn instellingen juist staan (m.n. APN, want heb kaart nu in telefoon en APN is nu automatisch ingesteld op "internet". Via tel ook op 2g gezet, pincode eraf maar vroeg me af ik miss ook drager moet aanpassen naar GPRS? Via zoeken op internet zou mijn data niet werken maar op tel zit ik gewoon te "surfen" op Edge. En dat schijnt uit je display van de GPS horloge te moeten "verdwijnen"... Help
Hoi
Inhoudelijk heb ik er verder zoveel verstand van maar volgens mij moet het gewoon werken als je die instelt. Het is inderdaad wel goed om het toestel op 2G of 4G te zetten want 3G is/gaat eruit.
Of het toestel/apparaat nog verschil maakt tussen 2G en GPRS of Edge zou ik zo niet weten.
Ik heb het nog even gecheckt
In de topics die ik eerder noemde staat ook nog een hoop informatie. Misschien kun je daar vinden wat je zoekt!
Hoi
Inhoudelijk heb ik niet zoveel verstand van dit horloge of hoe je deze in moet stellen. Hier zijn wel meerdere topics over.
Wat ik vaak tegenkom is dat het nodig is om de “Prepaidinternet” APN te gebruiken in plaats van “Portalmmm.nl” of “internet”. Die moet nog wel aangezet worden door ons.
Dat kan ik voor je doen maar daarvoor heb ik nog wel wat gegevens voor je nodig.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
Relevante topics:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.