Al meer als 40 jaar ben ik klant bij KPN. ik gebruik internet, vaste telefoon 5x mobiel abonnement en 2x prepaid telefoon.
Gisteren moest ik om een probleem op te lossen een bestandje vanaf een van mijn prepaid (nummer welke in de gegevens staat) telefoons omdat ik geen beschikking had over wifi versturen via mobiel internet.
Dit bestandje van 228 mb geprobeerd te verzenden wat 1 mb voor het einde werd afgebroken en kreeg de melding dat ik onvoldoende beltegoed had hier keek ik van op want was van mening dat dit ruim voldoende moest zijn.
Na controle bleek mijn beltegoed inderdaad op 0 te staan, vanmorgen kreeg ik in de kpn app de afrekening gebruik mobiel internet 228.22 mb kosten hiervoor 34.23 euro !!!!
En dan ook nog eens het bestand niet versturen omdat het beltegoed voor een paar centen te weinig was.
Sorry maar dit kan niet waar zijn wordt ik gedwongen om een abonnement te nemen of is dit gewoon diefstal !
KPN ik vindt mijzelf een goede klant van jullie en verwacht dat hier aan tegemoet wordt gekomen !
Of wordt ik gewoon gestraft dat ik al zolang klant bij jullie ben !
Met vriendelijke groet,
Gert K.