Skip to main content
Antwoord

Ik ben het oneens met de herinneringskosten: kunnen deze kosten geannuleerd worden?

• March 14, 2025
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Beste, 

Op 10 Februari krijg ik 20 euro extra om te betalen door te laat betaling. 

Door familie omstandigheden en omdat ik niks via mijn telefoon krijg van herinneren heb ik de betalen gemist. 

Ik vraag u vriendelijk om de extra kosten te annuleren .ik vertrouw op u service .

Groetjes Hadiel

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Hadiel ,

Je kunt op deze manier dat niet vragen/regelen. Je kunt het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 14, 2025

Hallo ​@Hadiel ,

Je kunt op deze manier dat niet vragen/regelen. Je kunt het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 14, 2025

Beste ​@Hadiel hiervoor kun je het beste bellen via 0800 0402 of een terugbelafspraak maken met de afdeling Collections.

Zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Betaal je niet via automatische incasso dan? 

Dan kun je nooit een betaling missen, behalve bij geen saldo dan.