Skip to main content

Heb een prepaid kaart waar nog voldoende opstaat , kan ook bellen en sms’s versturen maar ontvang geen SMS’s.
Het SMS centrale nummer is
+31653131313
Heb de telefoon opnieuw opgestart, andere providers geprobeerd maar het werkt niet
 

Gebruik je wel de juiste berichtencentrale (SMSC) ?

  • Het nummer van de berichtencentrale voor KPN abonnementen = +31653131313
  • Het nummer van de berichtencentrale voor KPN prepaid =             +31653131314

Kan het  dat ik op dat eerste nummer wel berichten kan versturen?

 

Heb het tweede nummer geprobeerd maar nog steeds geen berichten ontvangen

 


Daar kan ik je niet verder mee helpen. Ik ben klant net als jij.

Plaats je gegevens in je forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet je 06-nummer en simkaartnummer in "Persoonlijke opmerkingen". Dan kan een KPN moderator er naar kijken.


Daar kan ik je niet verder mee helpen. Ik ben klant net als jij.

Plaats je gegevens in je forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet je 06-nummer en simkaartnummer in "Persoonlijke opmerkingen". Dan kan een KPN moderator er naar kijken.

Dankje! Doe ik


Naar ik aanneem heb je roaming aanstaan, probeer eens een andere spaanse provider 


Hi @JB1234 en welkom op het forum! Je forumprofiel is nog leeg dus ik kan de instellingen niet doornemen. Mocht je nog hulp nodig hebben, wil je hem dan aanvullen (vergeet niet om op opslaan te klikken) en hier een seintje geven? 

Ontvang je van geen enkel nummer een SMS meer, of één bepaald nummer? Ik hoor het graag!