Skip to main content

Hallo, ik heb vandaag een nieuwe telefoon ontvangen….. Ben niet erg thuis in mobiele telefoons...blijkbaar heb ik 3 x verkeerde pin ingedrukt en ben ik mijn puk code kwjt…. na 10 keer word hij geblokkeerd.. Ik kan hem blijkbaar alleen per sms aanvragen maar ik kan mijn sms niet lezen want mijn telefoon is geblokkeerd tot ik een puk code heb….. kan iemand me helpen hiermee?  Groet Davy

Via mail zie ik geen optie staan om mijn puk code op te vragen …. alleen per sms wat momenteel niet mogelijk is hopelijk kan iemand me helpen met de puk code!


Hallo @Davy Nowicki in MijnKPN, via de website of de app, kun je de pukcode inzien bij mobiele gegevens, simkaart.

Succes.

 


Hallo @Davy Nowicki als je mobiel abonnement (nog) niet gekoppeld is in MijnKPN dan lukt het daar inderdaad niet. Maar je kan wel online de pukcode opvragen via een formulier: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/pukcode/pukcode-opvragen.htm

Heb je dit kaartje bewaard (op een veilige plaats :wink: )? Daar staat de pukcode ook op.

 


Hey @Davy Nowicki! Excuses voor de late reactie. Is het inmiddels gelukt met de PUK-code? Als het niet lukt om je PUK-code aan te vragen via MijnKPN, dan kan onze klantenservice je helpen (0800-0402). Wij kunnen dit hier niet voor je doen i.v.m. de verificatie die daaraan verbonden is. Hoop natuurlijk dat je allang voorzien bent van de code:blush:


Dank voor jullie reacties! Het is gelukt dankzijn jullie thanks!