Skip to main content

Goedemorgen We zijn op 16 dec verhuisd naar het buitenland Heb dit tot 2 x toe doorgegeven via de officiƫle weg. We hebben de kastjes netjes terug gestuurd en gevraagd om de mobiele nummers om te zetten naar prepaid. Dat is dus vandaag gebeurd alleen kan ik ze niet opwaarderen. Via de chat kom ik niet verder, ik zou terug gebeld worden binnen 15 minuten maar dat gebeurd niet. Heel vervelend dit

HalloĀ @MatrbisĀ ,

Beltegoed opwaarderen

Je kunt op de volgende manieren je prepaid tegoed opwaarderen:

Ā 

Eenmalig online opwaarderen

Kies een bedrag of bestel direct een bundel viaĀ Prepaid opwaarderen.

Ā 

Opwaarderen via sms

Meld je 1 keer aan viaĀ SMS opwaarderenĀ om een pincode in te stellen. Nadat je je pincode hebt ingesteld, kun je hiermee op elk moment opwaarderen via SMS.

Stuur gratis een SMS metĀ PLUSospatie]het bedragtspatie]je pincodeĀ naar 1299 om op te waarderen. Bijvoorbeeld: om ā‚¬ 10,- op te waarderen met pincode 12345 verstuur je de volgende SMS: PLUS 10 12345.Ā Je beltegoed wordt direct opgehoogd.Ā Het geld voor de opwaardering wordt van je bankrekening of creditcard afgeschreven.

Ā 

Mobiel opwaarderen

Registreer je voor SMS en mobiel opwaarderen viaĀ Mobiel opwaarderen.Ā Bel voor mobiel opwaarderen naar 1244.

Lukt het niet om je aan te melden? Probeer dan eens een andere browser. Chrome werkt het beste.

Ā 

Automatisch opwaarderen

MetĀ automatisch opwaarderenĀ bepaal jeĀ een vaste dag en een vast bedrag om je prepaid op te waarderen. Zo hoef je niet elke maand dezelfde handelingen te doen. Automatisch opwaarderen stel je ook gemakkelijk in via deĀ KPN Prepaid AppĀ of inĀ MijnKPN.

Ā 

Opwaarderen via een opwaardeerbon

Je kunt in supermarkten, tabakszaken en andereĀ winkels KPN opwaardeerbonnen kopen. Je kunt deze gebruiken om op te waarderen via sms of bellen.

  • Maak een smsĀ met de volgende tekst:Ā ecode opwaardeerbon] Opwaarderen(bijvoorbeeld:Ā 123456789123456 Opwaarderen).Ā Stuur de sms vervolgens gratis naar 1266. Je beltegoed wordt direct opgewaardeerd.
  • Bel gratis met de mobiele telefoon die je wilt opwaarderen naar 1244 en kies voor optie 9.Ā Toets de code van je opwaardeerbon in en sluit af met een #. Je prepaid beltegoed is nu opgewaardeerd.

Ā 

Ā 

Ā 

Misschien heb je anders een kennisĀ in Nederland die een opwaardeerdbon voor jou wil kopen?Ā