Skip to main content
Antwoord

Ik heb een 60 Bel/sms bundel gekocht, is bevestigd per mail maar werkt niet

• April 1, 2025
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

met de gekochte bundel  60 Bel/sms krijg ik geen internet - saldo ervan kan ik opvragen en er staat nog 460,35 is het antwoord…. maar dat is alles. Ik was gewoon in Nederland en de prepaid app staat op mn mobbiel.
In die app of in mijnkpn is niets van een bundel te zien.
Gelukkig kon ik het  beltegoed wel gebruiken voor te bellen … dat is nu bijna op.
De bundel verloopt nu bijna dus ..

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@MoniekN 

Die bundel is alleen voor belminuten en/of SMS, als je ook internet wilt bestaan er andere bundels.

Je zou echter wel gewoon internet moeten hebben via je normale beltegoed, staat mobiele data wel aan op je telefoon?

Internet via je normale beltegoed is vrij prijzig, dus je kan beter een aparte of combi bundel nemen waar internet inzit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • April 1, 2025

Hallo ​@MoniekN 

Die bundel is alleen voor belminuten en/of SMS, als je ook internet wilt bestaan er andere bundels.

Je zou echter wel gewoon internet moeten hebben via je normale beltegoed, staat mobiele data wel aan op je telefoon?

Internet via je normale beltegoed is vrij prijzig, dus je kan beter een aparte of combi bundel nemen waar internet inzit.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2025

Wat ik had gekocht was de Alles-in -een bundel 500 Mb - na het nalopen van mijnkpn doet hij het! er was een verkeerd e-mailadres gekoppeld denk ik. Gelukkig. Ga een nieiwe bundel kopen en in t buitenland proberen.😀

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@MoniekN, welkom op onze community! Fijn dat het toch gelukt is! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Goede reis!