Hoi ik heb op 9 aug 2024 1000mb gekocht, maar sindsdien kan in buiten niet internetten. Ik heb nog 29 dagen resterend, kun je dit voor mij opnieuw activeren.
Groet een gefrusteerde klant
Hoi ik heb op 9 aug 2024 1000mb gekocht, maar sindsdien kan in buiten niet internetten. Ik heb nog 29 dagen resterend, kun je dit voor mij opnieuw activeren.
Groet een gefrusteerde klant
Beste antwoord door brandon6624
Hoi iedereen,
Het probleem is opgelost. Ik had een simkaart uit de 2G periode. Kpn heeft voor simkaarthouders met 2G kaarten de stekker eruit getrokken. Ik kwam bij klantenservice Kpn terecht en die hebben mij 2 opties gegeven, of ik ga naar een Kpn winkel en laat daar een nieuwe simkaart aanmaken of ik doe het online. Nou ik ben erachter gekomen dat Kpn medewerkers geen autorisatie hebben om prepaid simkaarten aan te maken. Dus ik moest weer terug naar klantenservice die mij een online formulier hebben laten invullen. Na 2 dagen krijg je je nieuwe prepaid simkaart thuisgestuurd en die moet je ook activeren. Ik ben eruit, een ieder bedankt voor hun haar inzet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.