Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een prepaid bundel gekocht van 1000MB maar heb geen internet

  • 11 August 2024
  • 10 reacties
  • 73 keer bekeken

Hoi ik heb op 9 aug 2024 1000mb gekocht, maar sindsdien kan in buiten niet internetten. Ik heb nog 29 dagen resterend, kun je dit voor mij opnieuw activeren.

Groet een gefrusteerde klant

Hallo @brandon6624 ,

Staat in jouw telefoon de instelling “Mobiel Netwerk” wel aan? 


Jawel, ik heb ook nog 81 belminuten van de 120 die ook in dezelfde app staan. Ik kan buiten dus ook niet bellen want ik heb geen internet. Dit is hopeloos ik ben buiten dus voor niemand bereikbaar. Groet 


Ik maak gebruik van de kpn prepaid app versie 2. 4. 19


Jawel, ik heb ook nog 81 belminuten van de 120 die ook in dezelfde app staan. Ik kan buiten dus ook niet bellen want ik heb geen internet. Dit is hopeloos ik ben buiten dus voor niemand bereikbaar. Groet 

Bellen gaat niet via internet. 
 

Maar jouw telefoon maakt kennelijk geen verbinding met het mobiele netwerk. Zet jouw telefoon eens op 4G of desnoods op 2G. 


Ik heb roaming aan, ik heb bellen met 4G sim1 aan, en mijn netwerkmodus staat op 4G/3G/2G automatisch verbinden, in het kopje mobiele netwerken.


Roaming is alleen nodig als je buiten Nederland bent. Ben je in het buitenland, of in Nederland? Wat voor bundel heb je precies aangezet, welke naam? Wat voor telefoon heb je precies? Wat gebeurt er als je buitenshuis op internet gaat of probeert te bellen? Je zegt dat het niet werkt, maar krijg je er bijvoorbeeld een foutmelding?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig zoals je merkt. Als het makkelijker is kan je ons ook bellen, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Hoi iedereen,

Het probleem is opgelost. Ik had een simkaart uit de 2G periode. Kpn heeft voor simkaarthouders met 2G kaarten de stekker eruit getrokken. Ik kwam bij klantenservice Kpn terecht en die hebben mij 2 opties gegeven, of ik ga naar een Kpn winkel en laat daar een nieuwe simkaart aanmaken of ik doe het online. Nou ik ben erachter gekomen dat Kpn medewerkers geen autorisatie hebben om prepaid simkaarten aan te maken.  Dus ik moest weer terug naar klantenservice die mij een online formulier hebben laten invullen. Na 2 dagen krijg je je nieuwe prepaid simkaart thuisgestuurd en die moet je ook activeren. Ik ben eruit, een ieder bedankt voor hun haar inzet.


Ah, dat verklaart het. De oude 2G simkaarten moeten inderdaad vervangen worden, ik ben benieuwd hoe het gaat als je de nieuwe simkaart ontvangen en in gebruik hebt genomen.


Hoi,

Alles werkt weer na het installeren van mijn nieuwe simkaart. Ik kan weer buiten internetten. 

 

Groet


Dat is goed om te lezen @brandon6624! Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Reageer