Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Ik probeerde via de prepaid app een 100 MB bundel voor 5,00 euro en automatische verlenging te bestellen, maar er werd in plaats daarvan 8,99 afgeschreven, en een Zorgeloos Online bundel geleverd. Ik wil deze graag omzetten naar de door mij geselecteerde 100 MB bundel, en de te veel betaalde 3,99 euro terug.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@Anoniem5 Dat is natuurlijk bijzonder vervelend. Ik vrees dat een dergelijke bundel niet gedeactiveerd of omgezet kan worden 😞 . Ik wil graag even kijken wat de status is en hoe lang de bundel nog zal lopen. Kun je in jouw profiel aanvullen met je 06-nummer en simkaartnummer?


Ik heb mijn profiel aangevuld.

Het lijkt erop dat anderen al minstens een jaar geleden hetzelfde probleem met de prepaid app ondervonden. Het zou fijn zijn als jullie dit probleem met de app spoedig oplossen, zodat niet meer mensen vast komen te zitten aan een duurdere en tragere bundel waar ze niet om gevraagd hebben.


Zou je kunnen ook toelichten welke melding je dan precies krijgt dan koppel ik dat ook even terug.


De app doet het voor mij momenteel niet dus ik kan het niet nagaan, maar als ik het me goed herinner selecteerde ik de 100MB bundel, daarna kreeg ik een pagina waarbij ik kon kiezen om deze automatisch maandelijks te vernieuwen, daar heb ik op ja gedrukt, en daarna kreeg ik volgens mij een bevestigingspagina.


@Anoniem5 Dank je voor je terugkoppeling! Ik zal dit intern teruggeven. Ik heb je ook nog even een PB gestuurd!