Skip to main content

24 oktober jl opgewaardeerd via internet bij kpn bevestigen gekregen via m’n mobiel, maar ik kan niet bellen ! Achteraf besef ik dat dit eerder is gebeurd,och ……..ik veel gebeld dus niet!

Heb je BELTEGOED opgewaardeerd of een BUNDEL aangeschaft?

Je dient ook voldoende BELTEGOED te hebben, anders werkt een bundel (ook) niet.

En het ligt er ook aan wat voor nummer. 088 of 09 nummers kunnen alleen van het beltegoed, wat dan minimaal 10 euro moet zijn om een gesprek tot stand te brengen.

Als je wel nog gebeld kunt worden kun je nog opwaarderen. Kies dan voor beltegoed. Kun je ook niet meer gebeld worden dan is het nummer overleden.

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm .


Dank voor je bericht; het is het volgende; Ik heb opgewaard online via KPN  15.00 euro, heb een bevestiging ontvangen via mn mobiel ,dat mn beltegoed is opgewaard, maar ik kan  niet bellen !  


Vervelend. 

Wat krijg je te horen als je belt? 

En zeker niet onbelangrijk: kan men jou bellen?

Zodra een kpn moderator hier komt is het handig als deze direct de status van je aansluiting kan zien. 

Vul dan alvast in je profiel je naam, adres, woonplaats en mobiele nummer in.

https://forum.kpn.com/settings/profile


er kan gebeld worden naar m’n mobiel, dus…..! maar ik kan niet bellen met m’n mobiel; ik krijg te horen;  dat ik moet opwaarderen via 1244 ! vreemd ………. 

Admin: mobiele nummer verborgen


Oh! Aha!

Dan heb je er zeker 180 dagen niet zelf een uitgaand gesprek of sms mee gedaan. 

Dan zit je in de 90 dagen respijt. Dan kun je inderdaad alleen met een opwaardeerbon nog opwaarderen. Te koop bij supermarkt, tijdschriften handel, tankstations etc. 

Gauw maar doen. Want wanneer die nu totaal verloopt weet je niet denk ik.

Online opwaarderen werkt nu inderdaad niet. (dat tegoed zal overigens wel weer geldig worden na gebruik van de bon, het is dus niet verloren. Tenzij je te lang wacht)

Succes. 


Daar ben ik weer, opwaardeerbon-lang niet gedaan- gekocht  en… opgewaard ja het is gelukt ! 

Ik heb 24 oktober  bij KPN opwaarderen online voor 15.-- beltegoed  gekocht, en bevestiging gekregen via mn telefoon dat het opwaarderen gelukt was, maar ik kan dit bedrag niet terugvinden ! Hoe kan dat ?

Nog een vraag ; kan ik alleen met opwaardeerbon opwaarderen ?

Dank voor hulp , gr.Tonja


Mooi dat je weer kunt bellen. 

Ik heb 24 oktober  bij KPN opwaarderen online voor 15.-- beltegoed  gekocht, en bevestiging gekregen via mn telefoon dat het opwaarderen gelukt was, maar ik kan dit bedrag niet terugvinden ! Hoe kan dat?

Hier zou een moderator, die hier nog wel komt, even voor in het systeem moeten duiken. Staan je 06 nummer en simkaart nummer in je profiel?

Heb je de prepaid app op je telefoon?

https://forum.kpn.com/settings/profile

Nog een vraag ; kan ik alleen met opwaardeerbon opwaarderen ?

Je zou ook met de eerder door mij gegeven opwaardeer pagina moeten kunnen opwaarderen. Maar een bon werkt altijd ​​​​​​. 


Hi @langejohanna,

Als ik je verbruik bekijk, zie ik dat je op 28 oktober voor ruim 22 euro aan internet hebt verbruikt waardoor je beltegoed helemaal op is gegaan. Het klopte dus wél dat je voor het nieuwe opwaarderen op 21-11 te horen kreeg dat je geen beltegoed meer had 😬

Is het wel je bedoeling om met je telefoon te internetten via je beltegoed? Als je eigenlijk alleen de wifi wil gebruiken daarvoor, kan ik het internet ook helemaal voor je uit zetten! Mocht je dat willen, zou je dan nog je volledig simkaartnummer willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Nou zeg, nee het is niet m’n bedoeling om te internetten via  m'n beltegoed, niet geweten ! Maar er gaat me iets dagen over feit dat m’n beltegoed er doorheen vliegt sinds een half jaar.   Ik moet even m'n simkaartnummer zoeken, je ziet m’n bericht wel verschijnen.


Hallo @langejohanna ,

Zet dan in het menu van jouw telefoon de optie mobiel netwerk uit. Want anders kun je wel blijven opwaarderen. 
 

Verdere tip: 

Veel smartphones hebben de mogelijkheid/neiging om bij (te) zwakke WiFi zelfstandig en ongemerkt om te schakelen naar mobiele data. De term is “slimme netwerk wissel”. Dit staat ook vaak standaard aan. Kijk in de WiFi instellingen of dit bij jou ook het geval is.
 

Bij de iPhone heet dat Wifi Assistentie zie https://www.iculture.nl/tips/wifi-assistentie/

 


Nou zeg, nee het is niet m’n bedoeling om te internetten via  m'n beltegoed, niet geweten ! Maar er gaat me iets dagen over feit dat m’n beltegoed er doorheen vliegt sinds een half jaar.   Ik moet even m'n simkaartnummer zoeken, je ziet m’n bericht wel verschijnen.

Ah, dan is het mysterie opgelost want er wordt dus wél regelmatig internet gebruikt! Ik kan dit dus voor je uitzetten, maar zie nog niet het simkaart nummer in je profiel staan. Had je hem wellicht al wel ingevuld maar de wijziging in je profiel nog niet opgeslagen?