Skip to main content
Beantwoord

Ik heb prepaid, mijn tegoed is 0 en bellen naar 1200 werkt niet

• January 12, 2026
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb prepaid, mijn tegoed is 0 en bellen naar 1200 werkt niet

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@J Bouallal ,

Je beltegoed blijft onbeperkt geldig als je één keer in de zes maanden je beltegoed gebruikt door te bellen, sms’en, internetten of opwaarderen. Doe je dat niet, dan zal je nummer bevroren en uiteindelijk 90 dagen later gestopt worden. In die 90 dagen kun je jouw nummer redden door op te waarderen. Na die 90 dagen is jouw nummer definitief verloren. Je kunt dat nummer ook niet meer terug krijgen. 

bron: 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 12, 2026

Volgens mij werkt in dat geval alleen bellen naar 1244.

Of heb ik het mis ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 12, 2026

Dan vrees ik dat je aansluiting/nummer is vervallen. En inderdaad: werkt bellen naar 1244 (opwaardeerlijn) ook niet meer?

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 12, 2026

Je zou ook nog *101# kunnen proberen.  Dan krijg je je beltegoed als SMS te zien.

Als je mazzel hebt, en je zit nog binnen de drie maanden grace-periode, dan kan je nog snel

opwaarderen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 12, 2026

Hallo ​@J Bouallal ,

Je beltegoed blijft onbeperkt geldig als je één keer in de zes maanden je beltegoed gebruikt door te bellen, sms’en, internetten of opwaarderen. Doe je dat niet, dan zal je nummer bevroren en uiteindelijk 90 dagen later gestopt worden. In die 90 dagen kun je jouw nummer redden door op te waarderen. Na die 90 dagen is jouw nummer definitief verloren. Je kunt dat nummer ook niet meer terug krijgen. 

bron: 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@J Bouallal, welkom op de community. Het zou inderdaad kunnen zijn dat het nummer is vervallen, maar daar hebben we op dit moment te weinig info over om met zekerheid te kunnen zeggen. Heb je de punten van de anderen al kunnen bekijken, lukte het wel om 1244 te bellen? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?