Skip to main content
Antwoord

Ik kan de 7,50 euro extra tegoed niet aanvragen

• September 30, 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

nadat ik een kpn account heb aangemaakt ga ik naar overzicht maar daar zie ik geen link om dit aan te vragen

*Admin: topic verplaatst naar juiste board 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @PDeVries989 ,

Het aanvragen van het gratis extra tegoed van €7,50 staat beschreven op deze pagina (klik hier).

Er zijn drie stappen:

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 30, 2020

Hallo @PDeVries989 ,

Het aanvragen van het gratis extra tegoed van €7,50 staat beschreven op deze pagina (klik hier).

Er zijn drie stappen:

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Welkom op het forum @PDeVries989. Zie dat @Noordzee je al een duw in de goede richting geeft in zijn bericht.  Mocht je er echt niet uitkomen, laat me dan even weten waar je tegenaan loopt!