Skip to main content

Hallo, ik ben op Cyprus en heb een KPN prepaid sim. Voicemail afluisteren ging altijd probleemloos in het buitenland via +31 6 12001233, maar vandaag probeer ik het en krijg ik een Engelse stem die zegt dat ik deze service niet kan gebruiken.

Ik heb tegoed op mijn prepaid van €9.

Hoe kan ik alsnog mijn voicemail beluisteren?

Thanks.

De exacte melding is “Your service does not allow calls to this number”.

Eerst in het Engels en dan in het Grieks.

Update: het is niet alleen mijn voicemail, maar alle nummers. Ik kan dus niet meer bellen, maar wel gebeld worden.

Mijn vrouw heeft dezelfde sim card en instellingen en kan wel bellen.

Maak je verbinding met een Griekse (EU) provider. Of een Turkse (niet EU) omdat je vlak bij de grens zit?

Eerst maar eens tegoed bij storten. Dat helpt vaak. Echt.

http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Maak je verbinding met een Griekse (EU) provider. Of een Turkse (niet EU) omdat je vlak bij de grens zit?

Eerst maar eens tegoed bij storten. Dat helpt vaak. Echt.

Bedankt. Mijn vrouw heeft ook €9 tegoed en kan gewoon bellen, dus daar ligt het niet aan. Ik zit op het Epic netwerk wat een EU provider is. Plus ik kan gebeld worden door Nederlandse nummers die voicemail berichten achterlaten.

Update: ik ben handmatig geswitcht van Epic netwerk naar Cyta netwerk en kan weer uitgaand bellen. Probleem opgelost.

Plus ik kan gebeld worden door Nederlandse nummers die voicemail berichten achterlaten.

Maar die bereiken je dus niet!

Bijstorten. Niet zo Hollandsch doen. 

Plus ik kan gebeld worden door Nederlandse nummers die voicemail berichten achterlaten.

Maar die bereiken je dus niet!

Bijstorten. Niet zo Hollandsch doen. 

Naja zeg, je komt echt de vreemdste mensen tegen op fora 😂  

Ik zeg je net dat mijn vrouw met €9 tegoed kan bellen en ik nu ook weer. Ik woon in het buitenland en gebruik mijn NL prepaid nummer nauwelijks.

Bedankt voor het reageren. Het is opgelost, ook met mijn Hollandsche tegoedje. Ik wens je een geweldige dag.

Inderdaad geen diplomatieke reactie.

Ik gaf mijn reactie voordat ik jouw "ik kan weer bellen" melding zag.

Maar zo weinige beltegoed terwijl bellen en gebeld worden blijf ik Hollandsch vinden. 

Jullie bovenstaande reacties kan ik totaal niet plaatsen. Daar trailer ik me dus niks van aan. Ik vind zo weinig beltegoed op vakantie juist heel raar. Je wilt toch onbezorgd je telefoon kunnen gebruiken. Bellen en gebeld worden is € 0,30 per minuut. 

Ik ga in Nederland al niet onder de € 20 .

Verder ken je me niet dus daar een mening over hebben is ongepast. 

Want ook: onder € 5 kun je geen gesprek meer starten. En in het buitenland niet krijgen. 

Fijne vakantie verder.😎

Reageer