Skip to main content

Ander toestel gekocht. Na plaatsing sim kaart kan er wel gebeld worden maar kan geen gebruik gemaakt worden van internet. Telefoon is in te stellen op 2g, 3g, 4g of 5g. De verbinding geeft aan 2g r 3gr 4gr of 5gr. Bij het plaatsen van een prepaid sim van telfort precies hetzelfde. Echter na het plaatsen van een prepaid sim kaart van Jumbo die op het kpn netwerk werkt evenals telfort is er wel de mogelijkheid om te bellen en te internetten. Hoe kan dat.

Hoi @Riwa001, welkom op ons forum! Leuk dat je ons gevonden hebt. Als ik jouw bericht goed begrijp, werkt jouw KPN simkaart niet in jouw nieuwe toestel. Ook de oude prepaid Telfort simkaart werkt niet in jouw nieuwe toestel. Maar een Jumbo simkaart werkt wel. Werken de KPN en Telfort simkaarten wel in een ander toestel? Mogelijk is jouw simkaart defect. Je kunt zelf een vervangende simkaart aanvragen.

Heeft een nieuwe simkaart niet het gewenste effect, vul dan je forumprofiel aan met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Vergeet niet om een seintje te geven wanneer je dit gedaan hebt. Dan kan ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.


De simkaarten werken allemaal in verschillende toestellen. Als ik een
andere simkaart van telfort met abonnement gebruik werkt hij ook niet in
het toestel, dus alle simkaarten van telfort werken er niet in van
andere providers dus wel. Kan wel gewoon bellen maar geen internet
gebruiken. grt Rick


De simkaarten van Jumbo etc en Telfort werken gewoon in alle toestellen ook mijn eiegen simkaart van telfort met abonnement in het oude toestel samsung S4. Hiermee kan er gebeld worden en gewoon internet bereikt worden. I mijn nieuwe toestel werken alle simkaarten van Telfort niet met of zonder abonnement maakt niet uit


Wat een bijzonder probleem. Het klinkt alsof er iets verkeerd staat in de instellingen van jouw toestel, waardoor je geen internet hebt. Een ander toestel werkt immers wel goed. Ik raad je aan om de instellingen van jouw toestel te controleren. Als dit niet werkt, kan je een vervangende simkaart aanvragen.