Skip to main content

Goedemorgen,

Graag zou ik het internet van mijn prepaid simkaart uit willen laten zetten. 

Het nummer staat in mijn profiel eindigt op 264

Groetjes,

Hoi @Alaa A. Welkom op het KPN forum. Wat je kan doen is “Mobiel gegevens” uitschakelen op jouw toestel zelf. Wanneer dat niet voldoende is en wil dat KPN de netwerkinstellingen blokkeert zodat je geen internet kan gebruiken, neem dan contact op met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om dit voor je uit te zetten. 


Beste Vikash,

Mobiel gegevens stond uit, toch wordt er mb's verbruikt, dat heb ik gemerkt met andere prepaid simkaart van andere provider ( lyca).

Op dit forum heb ik gelezen dat Moderator ( Jaroen of Jasper ) de mogelijkheid heeft om het Internet op prepaid simkaart uit te zetten .

Ik wil graag niet naar klantenservice bellen.

Met vriendelijke groeten,

Alaa


Beste Vikash,

Mobiel gegevens stond uit, toch wordt er mb's verbruikt, dat heb ik gemerkt met andere prepaid simkaart van andere provider ( lyca).

Op dit forum heb ik gelezen dat Moderator ( Jaroen ) de mogelijkheid heeft om Internet op prepaid simkaart uit te zetten .

Ik wil graag niet naar klantenservice bellen.

Met vriendelijke groeten,

Alaa

Zoals je gelezen hebt @Alaa A. moet je daarvoor even bellen met 0800 0402, gratis.

De moderator @Vikash van KPN die naar jou toe reageerde heeft dezelfde rechten als moderator Jeroen en kan het vanaf hier dus ook niet (meer) voor je regelen, vandaar het advies om te bellen.

 


Hallo, ik heb gebeld, het is gedaan.

Dank u wel voor advies.

Groetjes, Alaa