Skip to main content
Antwoord

Internet werkt niet met onbeperkt internet prepaid bundel

• August 16, 2025
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb een prepaid onbeperkt internet bundel aangeschaft met maar mijn internet werkt niet.

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Mjolien 

De prepaid bundel Onbeperkt internet biedt internet met een heel lage snelheid (128 kbit/sec) en vaak wordt dat niet eens gehaald. Dit is alleen genoeg voor heel eenvoudig internet gebruik.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 16, 2025

Hallo ​@Mjolien 

De prepaid bundel Onbeperkt internet biedt internet met een heel lage snelheid (128 kbit/sec) en vaak wordt dat niet eens gehaald. Dit is alleen genoeg voor heel eenvoudig internet gebruik.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2025

Maar ik heb geheel GEEN internet. Ik las op andere fora al dat dit bij deze bundel vaak voorkomt en dat de bundel ook niet gestopt kan worden om sneller internet aan te schaffen. Wat mij betreft pure oplichterij en ik zal morgen direct overstappen op een andere provider.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Mjolien, welkom op onze community! Ik zie dat RBxx het al noemt maar 128kb/s is inderdaad heel langzaam. Je kunt dit vaak wel gebruiken om te mailen en whatsappen maar websites laden is vrijwel onmogelijk. Je noemt het al, maar deze bundel is ook niet uit te zetten of om te wisselen. Na de maand kun je een andere bundel aanzetten met sneller internet. Hier is helaas geen andere oplossing voor. Sorry voor het ongemak!