Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om de prepaidbundel 250 bel/sms automatisch elke maand te verlengen?

• 6 januari 2025
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

• Deelnemer
  • 5 reacties

Dag allemaal,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de bundel bel/sms 250 automatisch elke maand te verlengen  als ik altijd genoeg automatisch opwaardeer?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@LPV 

Helaas, is dat niet mogelijk.
De Prepaid Bundel Bel/SMS 250 stopt automatisch na 31 dagen nadat je hem hebt geactiveerd.
Je dient hem dus om de 31 dagen opnieuw te activeren voor 7,- euro, er is geen mogelijkheid om deze bundel automatisch te laten verlengen door het systeem.

Hier staat het opwaarderen (handmatig of automatisch) volledig los van.
Maar in de KPN Prepaid App kun je precies bijhouden, waardeer je deze bundel opnieuw moet activeren.

Alle Prepaid Bundels zijn 31 dagen geldig, en komen daarna te vervallen als je het niet opnieuw activeert.

Bekijk origineel

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Hoi ​@LPV 

Helaas, is dat niet mogelijk.
De Prepaid Bundel Bel/SMS 250 stopt automatisch na 31 dagen nadat je hem hebt geactiveerd.
Je dient hem dus om de 31 dagen opnieuw te activeren voor 7,- euro, er is geen mogelijkheid om deze bundel automatisch te laten verlengen door het systeem.

Hier staat het opwaarderen (handmatig of automatisch) volledig los van.
Maar in de KPN Prepaid App kun je precies bijhouden, waardeer je deze bundel opnieuw moet activeren.

Alle Prepaid Bundels zijn 31 dagen geldig, en komen daarna te vervallen als je het niet opnieuw activeert.

Reageer