Skip to main content

Prepaid kaart gekocht voor mijn thuisalarm. Om mij te registeren wordt mijn o6 nummer gevraagd en voor te koppelen stuurt men mij een verificatie code doch deze kan ik niet bekijken omdat mijn huisalarm geen berichten weergeeft. Hierdoor loop ik € 7,50 mis die ik zou ontvangen bij registratie en mijn KPN account heeft geen waarde. Is er geen mogelijkheid de verificatiecode via mijn e-mail te ontvangen of bestaat er een andere mogelijkheid voor mij?

De simkaart even in een normaal toestel stoppen? 


Dit wilde ik voorkomen daarom deze vraag.


Hi @Stellanic, welkom!

Je kunt jouw extra tegoed aanvragen door je mobiele nummer te koppelen in MijnKPN inderdaad. Uit veiligheid wordt de verificatie per sms gedaan. Daarom raad ik je toch aan om de simkaart even in een toestel te stoppen zoals Nick al tipte, zodat je de code kunt ontvangen. Dan kan je je extra tegoed aanvragen en 'm meteen erna weer in het alarm plaatsen. Als je vragen hebt, laat het gerust weten.


Hi @Stellanic, welkom!

Je kunt jouw extra tegoed aanvragen door je mobiele nummer te koppelen in MijnKPN inderdaad. Uit veiligheid wordt de verificatie per sms gedaan. Daarom raad ik je toch aan om de simkaart even in een toestel te stoppen zoals Nick al tipte, zodat je de code kunt ontvangen. Dan kan je je extra tegoed aanvragen en 'm meteen erna weer in het alarm plaatsen. Als je vragen hebt, laat het gerust weten.

 


@Stellanic Ik zie dat je wel een reactie geplaatst hebt, maar er staat geen tekst in. Ik hoop dat je eruit gekomen bent.


Ja ik ben eruit en heb van KPN ontvangen: Uw KPN Mobiel Prepaid is succesvol toegevoegd aan uw KPN ID. Vanaf nu kunt u uw KPN ID gebruiken voor KPN Mobiel Prepaid. Ik zie op mijn KPN wel dat mijn 06 nummer is toegevoegd maar wat mijn tegoed is en of  mijn bonus (€7,50) is toegevoegd niet. De simkaart is nu weer in mijn huisalarm geplaatst.


Hallo @Stellanic , dan moet je waarschijnlijk nog één stap uitvoeren, een aanvraagformulier invullen.

Er zijn drie stappen nodig, die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) .

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

De simkaart hoeft hiervoor niet meer naar de telefoon verplaatst te worden.


Dank je wel. Het is gelukt. nogmaals dank.