Skip to main content

Ik had per ongeluk de verkeerde prepaid bundel aangezet (250min (*146#) ipv onbeperkt online (*143#)).

Ik las in op het forum dat ik het geld terug kan krijgen aan het einde van de maand als de bundel (*146#) ongebruikt blijft. 

Kan ik in de tussentijd wel gewoon de onbeperkt online bundel gebruiken?

 

Met Vriendelijke Groeten,

Frank

@frankschippers Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je de verkeerde bundel hebt besteld. 

Het klopt dat in sommige gevallen het mogelijk is om de bundel te vergoeden als er niets verbruikt is. 

Helaas is het niet mogelijk om 2 bundels tegelijk aan te hebben. Je kunt de onbeperkt online bundel en de minuten/sms bundel niet naast elkaar gebruiken. 

Zou je ook je forumprofiel alvast willen invullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


De bundel is nu ongebruikt verlopen, ik heb ook mijn forumprofiel ingevuld


Weet je zeker dat je onbeperkt online (143) wilt gebruiken? Met de rampzalig lage snelheid van 128 Kb/s? Waar je niet eens mee kan Whats appen?

Onbeperkt online (143) en “Zorgeloos” online (142) zouden verboden moeten worden ivm het ontbreken van snelheid. Deze zijn beiden dus maar 128 Kb/s. Daar zijn op het forum zó veel klachten over te vinden. Die snelheid hadden we in 2000 op de vaste lijn.

Whatsapp heeft al ongeveer 250 Kb/s minimaal nodig.


De bundel is nu ongebruikt verlopen, ik heb ook mijn forumprofiel ingevuld

@Rutger_ 


@frankschippers Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb in dit geval de 7 euro van de niet gebruikte bundel toegevoegd aan het beltegoed. :)


Reageer