Skip to main content

Een vreemde situatie, mijn prepaid kaart was verlopen en werd via de klantenservice weer geactiveerd, hierna kon ik er zelf wel mee bellen of een sms versturen, maar! Ik kan nu NIET gebeld worden of een SMS ontvangen !! Weer kontakt gezocht en had waarschijnlijk nog een oude 2G kaart dus kon een nieuwe simkaart aanvragen en heb deze vanmorgen geplaatst maar! nu kan ik op deze kaart nog steeds niet gebeld worden of een SMS ontvangen, ik heb ook voor 10 euro opgewaardeerd maar heeft niet geholpen, de klantenservice kan me ook niet verder meer helpen. Ook de kaart in een andere telefoon geplaatst maar werkt ook niet.  Ik heb hem juist zo hard nodig vanwege verificatie codes die ik op dit nummer moet ontvangen maar dat lukt dus niet.  Ik kan er dus zelf wel mee bellen en een sms versturen??? Mijn laatste hoop is hier op dit forum.  Zie graag jullie reacties. 

Mvg,

BarneyRubble

Hallo @BarneyRubble ,

In jouw situatie zou ik met jouw simkaartje en jouw telefoon naar een KPN-winkel toestappen. Daar kunnen ze bekijken of het simkaartje defect is en zonodig jou direct voorzien van een werkend kaartje.   

Ik ben inderdaad naar een KPN winkel geweest binnen 3 minuten hadden ze het voor elkaar de oude simkaart van 2G hadden ze opnieuw geactiveerd maar de nieuwe simkaart met 4G stond nog niet geactiveerd vandaar dat het niet goed werkte Ik vroeg haar hadden ze dit online ook niet voor elkaar kunnen krijgen Want ik heb hier vijf verschillende mensen voor aan de lijn gehad Ze vertelde dat dat eenvoudig gedaan had kunnen worden want ze zitten namelijk in hetzelfde systeem als waar zij nu in zat dus alle vijf die ik online heb gehad wisten niet hoe ze dit voor elkaar moesten krijgen en stuurde mij naar een KPN winkel Ik vind dit best slordig want zoals zij mij vertelde snapte ze er helemaal niets van dat ze dit online ook niet hadden kunnen zien dat ze alleen nog maar een vinkje hoeft te aan tevinken bij 4G actief maken maar goed het is nu inmiddels opgelost Bedankt voor jullie reacties

Dat is zeker slordig! Fijn dat het opgelost is, maar dit had natuurlijk veel eerder gekund. Mijn excuses hiervoor! Ik ben blij dat het nu in ieder geval wel werkt. 

Reageer