Skip to main content

Ik ben een tijdje geleden overgestapt van een youfone abonnement, naar kpn prepaid en ik kom er nu achter dat ik niet kan bellen / gebeld kan worden. Sms werkt wel.

 

Ik heb het toestel al uit en aan gezet, vliegtuigstand staat niet aan en in een ander toestel heb ik exact hetzelfde probleem.

Hi T, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Goedenavond Alex, bedankt voor je reactie. Ik kan mijn klantnummer nergens vinden op mijn.kpn.nl, dus ik heb nu mijn huidige mobiele nummer daar maar ingevuld. Verder staan al mijn gegevens ingevuld, volgens mij.


Bedankt @tsjsieb!

Zou je ook nog het simkaartnummer van jouw huidige simkaart in willen vullen in je profiel? Daar mag je het opmerkingsveld helemaal onderaan voor gebruiken :slight_smile:


Die staat er bij deze in :)


Bedankt @tsjsieb!

Ik kom direct iets raars tegen, het lukt mij niet om jouw netwerkinstellingen te bekijken door een foutmelding. Ik gok dat één en ander met elkaar te maken heeft :wink:

Jouw situatie is nu doorgestuurd naar een achterliggende afdeling, met de vraag of ze willen onderzoeken wat er aan de hand is. Zodra we hier een reactie op ontvangen, hoor je weer van ons!


Ik denk dat de achterliggende afdeling bezig is geweest, want ik kan weer bellen en gebeld worden. :relaxed:

 

Hartelijke dank voor de hulp!


Ah goed nieuws @tsjsieb :smiley: Had inderdaad de toezegging dat ze dit snel voor je op zouden lossen, top dat het nu weer in orde is!