Skip to main content

Hallo, Steeds als ik gebeld word, slaat de telefoon op voicemail. Ook als ik zelf wil bellen zegt hij ' kan geen verbinding maken' . Whats app/sms en internet werkt allemaal goed We hebben alle tips die we gelezen hebben al geprobeerd. Soms was het even weer goed, maar daarna weer hetzelfde liedje. Kunnen jullie dit oplossen?

Vr gr Matty

 

Ojee @Maha12, dit is niet zo handig :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je mobiele nummer én het simkaartnummer in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan?


Mochten wij nog kunnen helpen, laat het dan weten.


Hallo, 

Ik heb mijn telefoon nr en nr op de simkaart toegevoegd.

Gr Matty


Bedankt @Maha12!

Ik zie geen gekke dingen, vanaf onze kant lijkt alles goed te staan dus ik heb er niet direct een verklaring voor :thinking: Het zou kunnen dat er iets aan de hand is met je simkaart/ons netwerk, maar de kans is ook aanwezig dat er iets niet goed ingesteld staat (of stuk is) in je toestel. 

Wat gebeurt er als je jouw simkaart in een ander toestel test? Lukt het bellen dan nog steeds niet of gaat het juist wel goed?


Hallo,

Heb mijn simkaart in andere telefoon gedaan. Kan dan worden gebeld. Andere sim in mijn telefoon, eerste keer geen verbinding, tweede keer wel verbinding. Mijn sim weer in eigen telefoon, kan ik ook wel weer worden gebeld. Maar na een dag lukt dit weer niet. Dus voor mij beetje vaag waar het nou aan ligt. 


Hmm, als het wél goed gaat zodra je je simkaart in een ander toestel test, zal het probleem niet bij de simkaart of ons netwerk liggen en ben ik bang dat je toestel zelf de boosdoener is :grimacing: Zeker ook gezien het soms wel en soms niet goed gaat. Wat voor soort toestel gebruik je precies? Bij de meeste toestellen is het mogelijk om een ‘niet storen’ functie in te stellen maar dat zou alleen invloed moeten hebben op het gebeld worden, terwijl jij ook ervaart dat je zélf niet kan bellen. Of gaat dat nu wel goed?