Skip to main content
Antwoord

Kan wel appen en gebeld worden, maar niet zelf bellen vanuit Albanië

• August 28, 2022
  • 5 reacties
  • 180 keer bekeken

Hallo, ik ben in Albanië!

kan wel appen via bundel en gebeld worden, maar als ik ben krijg ik dat het nummer niet bestaat! Maar klopt wel.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Hennie71 en van harte welkom op ons forum!

Ik lees dat je wel gebeld kan worden en kan internetten, maar dat zelf bellen niet lukt. Zo te lezen toets je het nummer wel goed in, dat is mooi. Wat gebeurt er als je dat nummer probeert te bellen, wat hoor je dan? Geldt dit voor 1 specifiek nummer of voor alle telefoonnummers die je probeert? 

We hebben informatie verzameld over KPN mobiel in het buitenland. Hierin vind je ook tips om handmatig een ander netwerk te kiezen. Ik raad je aan om dat ook te proberen. In het buitenland ben je afhankelijk van de daar aanwezige netwerken. Het wil nog eens verschillen, soms werkt de ene beter dan de ander. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• August 28, 2022

@Hennie71 Probeert u een Nederlands nummer te bellen, zorg er dan voor dat de eerste 0 ( van 06 of 010 bijv. ) vervangen moet worden door +31, het landnummer van Nederland.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2022

Ja dat klopt! Dat heb ik gedaan

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Hennie71 en van harte welkom op ons forum!

Ik lees dat je wel gebeld kan worden en kan internetten, maar dat zelf bellen niet lukt. Zo te lezen toets je het nummer wel goed in, dat is mooi. Wat gebeurt er als je dat nummer probeert te bellen, wat hoor je dan? Geldt dit voor 1 specifiek nummer of voor alle telefoonnummers die je probeert? 

We hebben informatie verzameld over KPN mobiel in het buitenland. Hierin vind je ook tips om handmatig een ander netwerk te kiezen. Ik raad je aan om dat ook te proberen. In het buitenland ben je afhankelijk van de daar aanwezige netwerken. Het wil nog eens verschillen, soms werkt de ene beter dan de ander. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2022

Heb meerdere nummers geprobeerd, maar gaf aan dat het nummer niet klopte. Gebruikte +31 netnummer en huisnummer.

maar zijn er nu weer weg en in de omliggende landen lukte het wel. Zal wel aan Albanië gelegen hebben.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Hennie71 Fijn dat 't intussen weer goed gaat, nu je ergens anders bent. Ik vermoed ook dat het lag aan dat netwerk in Albanië waar je toen mee verbonden was. Je weet ons hier op het forum te vinden als je vragen hebt.