Skip to main content

Hallo, ik ben in Albanië!

kan wel appen via bundel en gebeld worden, maar als ik ben krijg ik dat het nummer niet bestaat! Maar klopt wel.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Hennie71 Probeert u een Nederlands nummer te bellen, zorg er dan voor dat de eerste 0 ( van 06 of 010 bijv. ) vervangen moet worden door +31, het landnummer van Nederland.


Ja dat klopt! Dat heb ik gedaan


Hoi @Hennie71 en van harte welkom op ons forum!

Ik lees dat je wel gebeld kan worden en kan internetten, maar dat zelf bellen niet lukt. Zo te lezen toets je het nummer wel goed in, dat is mooi. Wat gebeurt er als je dat nummer probeert te bellen, wat hoor je dan? Geldt dit voor 1 specifiek nummer of voor alle telefoonnummers die je probeert? 

We hebben informatie verzameld over KPN mobiel in het buitenland. Hierin vind je ook tips om handmatig een ander netwerk te kiezen. Ik raad je aan om dat ook te proberen. In het buitenland ben je afhankelijk van de daar aanwezige netwerken. Het wil nog eens verschillen, soms werkt de ene beter dan de ander. 


Heb meerdere nummers geprobeerd, maar gaf aan dat het nummer niet klopte. Gebruikte +31 netnummer en huisnummer.

maar zijn er nu weer weg en in de omliggende landen lukte het wel. Zal wel aan Albanië gelegen hebben.


@Hennie71 Fijn dat 't intussen weer goed gaat, nu je ergens anders bent. Ik vermoed ook dat het lag aan dat netwerk in Albanië waar je toen mee verbonden was. Je weet ons hier op het forum te vinden als je vragen hebt.