Skip to main content

Sinds de installatie van de Prepaid Sim kaart op de nieuwe mobiele telefoon van mijn zoon, kan hij niet bellen. Wel gebeld worden. Alles geprobeerd. Alles werkt verder goed (Whatsapp, internet). We hebben het beltegoed nogmaals opgewaardeerd, terwijl daar nog 7,50 op stond. Maar hij krijgt steeds een snelle ingesprek toon als hij iemand belt.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Doe de simkaart eens in een ander toestel,  wat gebeurt er dan? Controleer ook de instellingen. 


En restart het toestel 


Ha @DDoorn, welkom! Heb je het advies van kevster ter harte genomen en de simkaart eens in een ander toestel geplaatst en/of het toestel herstart? Werkt het nu wel? Welk nummer probeert jouw zoon te bellen? Is dit een ‘gewoon’ 06- of vast nummer? Of is dat bijvoorbeeld een 088-nummer? Dat laatste kan je met het extra tegoed niet bellen. Dan zou je eerst even op moeten waarderen. 


We hebben inmiddels alles geprobeerd. De Sim kaart werkt ook niet in een ander toestel. We hebben voldoende opgewaardeerd. Er staat nu een behoorlijk hoog beltegoed op, dus ik hoop niet dat dit vervalt. Ik denk dat het aan de SIM kaart ligt. 


Wat balen zeg 😞. Zou je het betreffende 06-nummer eens in je profiel willen zetten? Je kunt via de website trouwens gemakkelijk een nieuwe simkaart aanvragen


Het 06 nummer staat als het goed is nu in zijn profiel. Ik hoop dat dit zichtbaar is


Bedankt! Ik heb een ticket voor onze technische dienst aangemaakt. Zij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op. Wil je nog even laten weten of het opgelost is?


Haha, mijn zoontje (11) is door de technische dienst gebeld onder schooltijd. Dus hij neemt zelf niet op. Hij is gebeld door een 088 nummer van KPN. Aangezien hij zelf niet kan terugbellen met zijn huidige simkaart (want dat is juist het probleem) zullen we moeten wachten op een nieuw belletje. Ik ga zelf nog proberen contact met dit nummer te leggen via mijn eigen mobiel. En anders toch maar een nieuwe Simkaart aanschaffen bij een andere provider. Ik word hier nu een beetje "SIMPEL" van 😅


Als het goed is, is de voicemail ingesproken met het bericht dat het weer zou moeten werken. Kunnen jullie dit bevestigen?


Dankjewel voor je bericht. En excuus voor het ten onrechte verstuurde eerdere bericht, want de voicemail berichten waren inderdaad wel ingesproken. Maar bij mijn zoontje niet opgevallen. Inmiddels lukt het ons om te kunnen bellen. Dus ik weet niet wat ze gedaan hebben maar het werkt 👍🏻 Bedankt voor de ondersteuning


Wat fijn! En geen enkel probleem natuurlijk.