Skip to main content

Heb al de bekende oplossingen geprobeerd zoals uit-aan , resetten en alle instellingen bekeken.

APN is goed ingesteld (kpn mobiel internet)

Hulp gevraagd

Betrteft een Android 13 telefoon (de nieuwe SOLANA SAGA)

Hi @Ed Ramakers, welkom op het forum. 

Dit is voor mij een nog onbekend merk, maar ik heb me even ingelezen. Om snel uit te sluiten dat het niet aan het toestel zelf ligt zou ik je willen vragen om de simkaart in een ander toestel te testen, indien mogelijk. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om gebeld te worden. 

Heb je ook gekeken naar eventuele doorschakelingen naar Voicemail?


Hallo,

als ik de sim in een andere tel duw dan kan ik bellen en gebeld worden.

Dus lijkt het mij dat de instellingen binnen de telefoon aangepast moeten worden.

Ik zie wel dat er op de telefoon de ‘telefoon App’ van google is geinstalleerd en ik deze dan ook gebruik aangezien er geen andere mogelijkheid is dus hier zal het wel aan liggen vermoed ik , qua instellingen dan.Misschien andere software gebruiken?


Hi Ed, ik weet dit om eerlijk te zijn niet. We zijn niet bekend met deze toestellen, maar aan de simkaart ligt het in ieder geval niet aangezien het wel werkt in een ander toestel. Is het misschien een idee om dit na te vragen bij de support desk van Saga, ik zie dat je hier een ticket aan kunt maken. 


Hoi, precies hetzelfde probleem als Ed, zelfde telefoon.

Andere bel app werkt niet.

help desk support van Solana saga kom je niet doorheen.

Zou prettig zijn als we een inhoudelijk reactie kunnen krijgen. Kan het bijvoorbeeld aan de toegangspuntnamen liggen?

 

Bedankt,

Ferry