Skip to main content

Hoi KPN,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb kort geleden een Prepaid Simkaart met tegoed gekocht voor mijn dochter haar smartwatch. Dit gaat om een smartwatch die wordt Ondersteunt door een 2G simkaart. Ik kan bellen en gebeld worden door het horloge. Dat werkt allemaal prima.

Ik kan alleen geen verbinding maken met de app en GPS van de app kan het horloge ook niet vinden/zien. 

Zijn er toevallig een aantal instellingen die gewijzigd moet worden van het simkaartje? Hopelijk hebben jullie nog aanvullingen wat ik zou kunnen proberen.

Zelf heb ik de pincode die er op stond verwijderd. 

Ik hoor graag van jullie.

Groet Sophie

Hoi @SophievdS92 . Welkom op het forum.

Ik kan vanuit hier één instelling aanpassen en dat werkt soms.  Garanties kan ik je niet geven.

Gaat het om het mobiele nummer dat in jouw profiel staat?


Hoi Erwin.

Als je dat zou willen doen, heel erg graag.

Ja het gaat om dat telefoon nummer.

Zijn er nog dingen wat ik na deze aanpassingen moet doen? Opnieuw opstarten?

Groet Sophie 


@SophievdS92 Ik heb zojuist de aanpassing gedaan. Je kunt voor de zekerheid even opnieuw opstarten.

Ben benieuwd of het werkt. 


Hi Erwin.

Mag ik je hartelijk bedanken!. Hij doet het!

 


Heel fijn! Blij dat het werkt :-)


.


Hoi, 

Ik heb precies hetzelfde probleem als ts.

Ik heb alleen een Lebara simkaart ipv Kpn. Maar voor zover ik weet is Lebara onderdeel van Kpn.

 

Groeten


Hoi, 

Ik heb precies hetzelfde probleem als ts.

Ik heb alleen een Lebara simkaart ipv Kpn. Maar voor zover ik weet is Lebara onderdeel van Kpn.

 

Groeten

Die hebben hun eigen dienstverlening, @Reda2305 .  Ook al zou ik willen ik kan en mag uiteraard niet bij die gegevens. Je bent immers geen KPN klant.