Skip to main content

Ik heb de kpn app op mijn mobiel. Vroeger kon ik die gewoon openen. Nu moet ik eerst mijn mobiele nr. geven, maar ik kan dat niet met +31. Ik woon in Mexico, en krijg geen code toegestuurd om de app te openen. 

Hoi ​@Joni Vieleers 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je de Mijn KPN app helemaal verwijderen vanaf je Smartphone, en hem vervolgens weer opnieuw downloaden vanuit de Google Play Store of de App Store van Apple.
Probeer dan opnieuw in te loggen in de Mijn KPN app.

Daarnaast kun je alles ook terug vinden in de Mijn KPN omgeving vanachter een normale PC, door naar www.kpn.com te gaan.

Hoi ​@Joni Vieleers 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je de Mijn KPN app helemaal verwijderen vanaf je Smartphone, en hem vervolgens weer opnieuw downloaden vanuit de Google Play Store of de App Store van Apple.
Probeer dan opnieuw in te loggen in de Mijn KPN app.

Daarnaast kun je alles ook terug vinden in de Mijn KPN omgeving vanachter een normale PC, door naar www.kpn.com te gaan.

Thanks. Gelukkig heb ik nadat ik mijn vraag had opgestuurd ineens gezien dat ik het scherm niet helemaal begreep. Ik zag ineens wat ik moest doen en heb mijn code ontvangen. Alles werkt weer zoals ik ben gewend. Bedankt voor je snelle reactie.

Hoi ​@Joni Vieleers 

Goed en fijn om te horen, dat alles weer werkt op je smartphone!
Ook dat je weer volledig gebruik kunt maken van de Mijn KPN app, nadat je ook de verificatiecode had ontvangen per sms.

Ik heb je graag geholpen.

Reageer