Skip to main content

Voor mijn zoon heb ik een prepaid kaartje en bijbehorende prepaid app op mijn mobiel staan. Zelf heb ik alles van KPN met abonnement in "mijnkpn".

Nu heb ik voor mijn 75 jarige vader een prepaid aangevraagd en deze wil ik ook graag beheren. Maar omdat je geen 2 prepaid in 1 app kunt hebben wilde ik er één op de telefoon van mijn zoon zetten.

Dus lang verhaal kort: de prepaid app op de telefoon van mijn zoon gedownload, we willen inloggen met zijn nummer, krijgen 5x een verificatie code en steeds als we inloggen een foutmelding. Er staat dat het nummer niet herkend wordt en de code fout is. Omdat we het 5x hebben geprobeerd, is het nu geblokkeerd.

Ook op mijn mobiel lukt het niet meer. Nu kan ik voor hem niet meer opwaarderen. 

Iemand een idee wat ik moet doen? Ik wil graag 3 telefoons beheren (mijn eigen abonnement, de prepaid van mijn zoon en die van mijn vader)

Hoi @lizzie1981, welkom terug. Hiervoor raad ik aan om even telefonisch contact met ons op te nemen (0800-0402, gratis). Dan kan de collega die je spreekt nakijken of alles goed staat met het prepaid nummer van je zoon, en waar nodig dingen deblokkeren. Want dit moet gewoon kunnen, en via het forum kunnen wij hier helaas niets mee vanwege bepaalde verificatiestappen die gedaan moeten worden.


Nu kan ik voor hem niet meer opwaarderen. 

Dat moet (ook) gewoon kunnen via de opwaardeerpagina op de site. Ook via de browser van je telefoon. Dan je zoon's nummer invullen en vervolgens zijn beltegoed ophogen.

Betaling via iDeal.

http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Zelf gebruik ik die in mijn ogen overbodige prepaid app niet. 

 

KPN makkelijk bellen vanaf je smartphone.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)