Skip to main content

Ik kom niet meer in de kpn prepaid app. Hij blijft hangen op het beginscherm en gaat niet verder. Opnieuw installeren werkt niet. Wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt

Ā 

Hier hetzelfde kan mijn verbruik en tegoed niet meer zien


Op mijn iphone XS hetzelfde euvel


Ik heb hetzelfde op zowel iPhone als iPad

opnieuw installeren lost ook bij mij niets op


Ook bij mij wil de app niet meer opstarten; hij blijft hangen in het beginscherm (zie plaatje). Ik heb hem al verwijderd en opnieuw geĆÆnstalleerd maar dat lost niets op.

Ā 


Prepaid app opent niet op mijn IPhone , verwijderd weer op nieuw gedaan , maar helaas doet niks.Ā 


De app start WEER NIET OP šŸ˜”


KPN is het zo moeilijk om de app te laten functioneren?


App update voor iPhone uitvoeren vanuit AppStoreĀ Ā 


Nieuwe update lost het probleem op.Ā 


Hoi allen, er is gisteren inderdaad een update van de prepaid app uitgebracht in de Apple App Store. Als je die installeert zal de app weer opstarten zoals je gewend was.


Hoi,

ik heb de update gedaan en ik kom er weer in. Alleen de probleem nu is dat ik geen bundels ofzo kan kopen of opwaarderen. Want als ik bijv. naar betaling gaĀ geef hij dit aan :


ik heb er alles aangedaan maar ik komt steeds hierop terug. Ik ben alleen bereikbaar als ik wifi hebt, erg vervelend zeg maarā€¦..


Dat is iets anders dan het eerdere probleem. Heb je de app na de update al eens verwijderd, je toestel opnieuw opgestartĀ en de app opnieuw geĆÆnstalleerd?


Dat is iets anders dan het eerdere probleem. Heb je de app na de update al eens verwijderd, je toestel opnieuw opgestartĀ en de app opnieuw geĆÆnstalleerd?

Ja dat heb ik allemaal gedaan. Probleem is dat ik niks kan kan kopen/op kan waarderen


Kan je eens kijken of het opwaarderen wel via een andere weg lukt, zoals via online beltegoed opwaarderen bijvoorbeeld?

Als dat ook niet lukt ligt het mogelijk niet aan de app, maar aan iets anders.


Kan je eens kijken of het opwaarderen wel via een andere weg lukt, zoals via online beltegoed opwaarderen bijvoorbeeld?

Als dat ook niet lukt ligt het mogelijk niet aan de app, maar aan iets anders.

Het is al opgelost, thnx voor de hulpšŸ‘šŸ½


Dat is goed om te lezen Kevin, hoe is dat verholpen? Jouw oplossing kan mogelijk ook anderen helpen.