Skip to main content

Ik kan de kpn prepaid app helemaal niet meer openen, zowel op de iPhone als op de iPad.

Heeft iemand enig idee hoe kan?

Hoi @Eneas, dat is hier ook nog het geval. Ik vermoed dat er toch nog een storing is die er vanmorgen met meer diensten waren. Er komen meer meldingen binnen, ik ga er dus van uit dat KPN inmiddels op de hoogte is. 


Hallo @Eneas, zoals @Anneke-Anna aangeeft is er inderdaad een storing. We zijn hiervan op de hoogte en de techneuten zijn druk bezig de app weer werkend te krijgen. 


Bij mij precies hetzelfde hoe kom k nou aan m’n mobiele data 

 


Storing is al meer dan 1 dag  aanwezig. 3 dagen inmiddels.Lijkt mij sterk dat de “ techneuten “ het niet kunnen op lossen binnen 24 uur


Ook hier géén opening van de prepaid app mogelijk, krijg alleen het kpn-logo in beeld, daarna niets meer, zie bijlage.
De app is meerdere dagen gedëinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen werking van de app. Dit is verleden week vrijdag begonnen.

Gaarne een oplossing om weer een overzicht te kunnen hebben.

Succes

 


Ook bij mij géén opening van de prepaid app mogelijk, alleen kpn logo.

Vraag  me af of de automatic sim update van ongeveer 10 dagen geleden van de instellingen van oude Telfort simkaart naar de Kpn instellingen er iets mee te maken heeft.


De oorzaak is gevonden en moet via een update via de App Store worden uitgerold. Als die update beschikbaar is zal de app weer goed kunnen starten. De vraag is vooral wanneer de update beschikbaar zal zijn, de verwachting is in de loop van volgende week.


Hedenmiddag met dit probleem bij een KPN winkel geweest (omdat ik eerder een reactie van KPN op het forum had verwacht), maar daar kwamen ze met verschillende oplossingen aandragen zonder enig resultaat, zelfs een nieuwe (gratis) simkaart mogen ontvangen.

Gezien bovenstaand bericht, nog even afwachten.


Lees dat dit probleem al een paar dagen speelt. Probeerde al een paar dagen erachter te komen wat mijn tegoed is van mijn databundel, nmaar dat is niet mogelijk. Opwarderen van een bundel is niet mogelijk omdat de app niet werkt. Alternatieven ben ik niet tegengekomen. Slechte zaak dat het zo lang duurt.  


Opwaarderen via de app kan op dit moment daardoor niet, maar dat moet nog wel lukken als je het bijvoorbeeld via de website doet: Prepaid opwaarderen.


Het gaat mij niet om op te waarderen, maar om mijn datalimiet in te zien van mij databundel om te internetten. Nu weet ik niet hoeveel ik nog over heb


https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/tegoed-opvragen.htm

Hoe vraag ik de hoogte van mijn bundeltegoed op?

Je kunt je resterende bundeltegoed opvragen via de KPN Prepaid app, via sms of door naar een van onderstaande codes te bellen. Je ontvangt direct een bericht met de hoogte van je bundeltegoed.

Naam bundel Prepaid App USSD code SMS
Onbeperkt Online Ja *143*001# Ja, 'SALDO' naar 1266
Zorgeloos Online Ja *142*001# Ja, 'SALDO' naar 1266
1 GB Bundel Ja *147*001# Ja, 'SALDO' naar 1266
Alles-in-1 Basis Ja - Ja, 'SALDO' naar 1266
Alles-in-1 Standaard Ja - Ja, 'SALDO' naar 1266
Alles-in-1 Zorgeloos Ja - Ja, 'SALDO' naar 1266
Bel/sms Bundel Ja *145*001# Ja, 'SALDO' naar 1266
100MB Bundel Ja *134*001# Ja, 'SALDO' naar 1266
Dagbundel 1 GB Ja - Ja, 'SALDO' naar 1266
Dagbundel Onbeperkt Online Ja - Ja, 'SALDO' naar 1266

De app werkt weer na een app-update in IOS, goed bezig bij KPN na zo lange tijd 🙃