Skip to main content

Mijn KPN prepaid app opent al dagen niet. Deze gebruik ik voor mijn dochter en zij kan niet niet haar verbruik in de app zien nog kunnen er bundels aangeschaft wordt. De app blijft op het beginscherm staan. App al een aantal malen verwijderd en opnieuw geplaatst maar dat helpt niet.

Hallo @Saartje0806 ,

Op dit moment is dit een bekend probleem, waarbij de prepaid app niet goed opstart op een iPhone. De ontwikkelaars bij KPN zijn hier al mee bezig, hopelijk wordt het snel opgelost.

Opwaarderen via de app kan op dit moment daardoor ook niet, maar dat moet nog wel lukken als je het bijvoorbeeld via de website doet: Prepaid opwaarderen.

De oorzaak is gevonden en moet via een update via de App Store worden uitgerold. Als die update beschikbaar is zal de app weer goed kunnen starten. De vraag is vooral wanneer de update beschikbaar zal zijn, de verwachting is in de loop van deze week.

En wat betreft het beltegoed : 

  • Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je tegoed(en). OF 
  • Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra bonustegoed.

Hallo @Saartje0806 

Er is op dit moment een probleem met de Prepaid app. De ontwikkelaars werken eraan.
Naar verwachting staat ergens deze week een update in de Appstore.

In de tussentijd:
Sms gratis het woord 'SALDO' naar 1266 en ontvang een gratis sms'je met al je tegoeden.
Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaidtegoed je nog hebt.

https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/tegoed-opvragen.htm


Hoi @Saartje0806, de update is vandaag beschikbaar geworden. Je kunt deze via de App Store installeren: https://apps.apple.com/nl/app/kpn-prepaid/id1247813403


Bedankt werkt inderdaad!


Prepaid app wederom uit de lucht??


Bij mij werkt hij inderdaad ook niet meer (blijft in startscherm)


Er is geen probleem bekend met de Prepaid app. Wat gebeurt er precies? Blijft het startscherm hangen of komt er ook een foutmelding in beeld?

Op wat voor telefoon ervaren jullie dit, welk merk en model? 


Hi Jasper, blijft hangen op het beginscherm. Geen foutmelding.

Iphone SE 2020

 

(By the way; de AH prepaid app heeft het ook. AH is ook kpn netwerk en app is het zelfde)


Er is geen probleem bekend met de Prepaid app. Wat gebeurt er precies? Blijft het startscherm hangen of komt er ook een foutmelding in beeld?

Op wat voor telefoon ervaren jullie dit, welk merk en model? 

Blijft hangen op beginscherm (simkaartje met euro-teken er in). Iphone 6S.


Hetzelfde probleem op iPhone 12 (actuele iOS versie). Ik lijk naar een stilstaand beginscherm te kijken.


Het zelfde bij de iPhone 7 en 11 hier 

best irritant als ik heel eerlijk ben 


Hier hetzelfde probleem iPhone 6s met iOS 15.7 app al gewist en opnieuw geïnstalleerd. Blijft op het inlogscherm hangen. Met spoed oplossen svp. 


Prepaid app blijft nog steeds hangen op beginscherm 


I have had the same problem for several days! cant check my internet balance/ 

Stuck on home screen!!!  Iphone 13, (latest IOS version)


Dank, het lijkt bij iedereen dus op een iPhone te spelen met de meest recente iOS. Ik heb het bij deze voor jullie nagevraagd! Ik kom er op terug als ik meer weet.


Hier ben ik alweer. Ik heb net een terugkoppeling gekregen. Binnen maximaal 24 uur zal er een update van de prepaid app in de Apple App Store beschikbaar zijn.

Als je die installeert zal het probleem verholpen zijn.


Will be waiting for the update.

Thank you so much for you help! Dank je wel.


Ja, werkt weer! Dank