Skip to main content

De prepaid app werkt weer niet , alleen start kpn logo. Niets op te vragen. Op nieuwste iphone en ios, verschillende toestellen zelfde probleem

Ik ervaar hetzelfde. Enkel het beginscherm. Ik heb de app er al af gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Zonder effect. 
Reageren binnen dit Forum ook mensen van KPN zelf? Ik denk dat dit een probleem is dat de app ontwikkelaar van de app moet oplossen. 


Ik ervaar hetzelfde probleem op zowel iPhone als iPad. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.

KPN graag even reactie!


Ik heb hetzelfde probleem. De app opent niet op mijn iPhone en ook niet op mijn iPad.

Heel vervelend. KPN los het gauw op!


Bedankt voor de reacties ! Ook mijn echtgenote heeft dit probleem.

Toen dit eerder gebeurde ( 2021)  wist een medewerker van een KPN-winkel in Den Haag wel wat er aan de hand was, een probleem met de app zelf dat door de ontwikkelaar daarvan opgelost diende te worden.

Dat is toen na een tijdje inderdaad goed gekomen, maar nu is blijkbaar weer een bug in de app waardoor deze op iphones en ipads NIET meer verderkomt dan het beginscherm.

Het zou wel netjes zijn als KPN hier zelf een melding / reactie op zou kunnen geven.

Nu zitten alle prepaid klanten die graag hun bundel data willen controleren zonder !

 

 

 


Beste lotgenoten,

 

Goed nieuws, er is blijkbaar wat mee gedaan, via Mijn KPN app gekozen voor de prepaid app en toen bleek er een UPDATE in de Appstore te verschijnen. Voer die uit en het werkt weer zoals voorheen !

Het is nu Versie 2.3.6  , waarmee het opstart probleem is verholpen.

 

 


Yes! Fijn, met de update doet de app. het weer.Â