Skip to main content
Beantwoord

KPN prepaid geldig tot 19-08-26 terwijl dit volgens de informatie onbeperkt houdbaar is

• February 14, 2026
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Mijn tegoed in de telefoonapp zegt dat mijn prepaid tegoed geldig is tot 19-08-26. Ik gebruik mijn nummer elke maand. Bij aangaan van het prepaid kaart staat geschreven dat het onbeperkt geldig is. Dat staat ook vandaag nog op KPN Prepaid simkaart bestellen | KPN

Waarom heeft KPN dit ineens veranderd?

Beste antwoord door RBxx

Er is niets veranderd ​@Ben2000 . Dat is al heel lang zo.

Het Prepaid-tegoed is onbeperkt geldig. Wel moet je het mobiele nummer één keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Bellen en sms’en naar gratis nummers of het ontvangen van gesprekken of sms’jes vallen hier niet onder. 

Je moet er alleen wel af en toe gebruik van maken. Anders wordt het tegoed na 6 maanden bevroren en na 9 maanden opgeheven. Als jij het nummer elke maand gebruikt zal de datum in de app vanzelf vooruit gaan en blijft die zo’n 6 maanden in de toekomst.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 14, 2026

Er is niets veranderd ​@Ben2000 . Dat is al heel lang zo.

Het Prepaid-tegoed is onbeperkt geldig. Wel moet je het mobiele nummer één keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Bellen en sms’en naar gratis nummers of het ontvangen van gesprekken of sms’jes vallen hier niet onder. 

Je moet er alleen wel af en toe gebruik van maken. Anders wordt het tegoed na 6 maanden bevroren en na 9 maanden opgeheven. Als jij het nummer elke maand gebruikt zal de datum in de app vanzelf vooruit gaan en blijft die zo’n 6 maanden in de toekomst.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ben2000, welkom op de community. Wat Ruud zegt klopt, daar is niets veranderd. De geldigheid is onbeperkt mits er eens per 6 maanden gebruik van wordt gemaakt.

Als je dat elke maand doet zoals je zegt is er niets aan de hand dus.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 17, 2026

Dank u allen