Skip to main content

Ik heb op 16 september een prepaid kaart betaald en besteld. Niets ontvangen, gebeld, maar kreeg ik als antwoord dat dit in een kpn winkel geregeld moet worden.. De dichtsbijzijnde is 20 km weg. Dus daar moet ik dan met OV heen, nieuwe kaart en terug.. Dat kost me meer als de hele kaart zelf! Dus wil graag uiteraard een andere oplossing, maar geen idee waar ik dat nu moet aankaarten. Iemand een idee?

Je zou een KPN Prepaid simkaart ook moeten kunnen kopen bij de supermarkt (i.i.g. Deka, AH), Primera, Bruna, tankstation, …

Neemt niet weg dat je die betaald hebt en ie dan per post zou moeten komen. Een moderator kan (laten) uitzoeken waar het blijft hangen. Vul dan de benodigde gegevens in je forumprofiel (bv bij Pers. Opm.) in. Bv een bestelnummer.

*via forumprofiel is privacy gegarandeerd


Hi @PetraGerritsen! Vervelend dat de simkaart niet is aangekomen. Heb je het bericht van @PeterG nog gezien?

Laat even weten wanneer je het profiel hebt ingevuld. Dan kijk ik alles voor je na. 

Verder is het zo dat als een bestelling om welke reden dan ook niet doorgaat, het bedrag binnen 2 weken teruggestort moet worden. 


Hoi Bram, nee had het nog niet gelezen. Ik zal het invullen, bedankt alvast voor het oppakken!


Ingevuld.


@PetraGerritsen de bestelling staat als geannuleerd in het bestelsysteem. Wat ik daarmee niet helemaal snap is waarom de 5 euro nog niet is teruggestort. Zou je voor de zekerheid nog willen controleren of tussen 16 september en nu het bedrag is teruggestort?

Als dat niet het geval is, dan wil ik je vragen naar de winkel te gaan. Dan kunnen ze je gelijk een prepaid kaart gratis meegeven als vergoeding. 🙂


Hoi Bram, heb echt niets ontvangen. Gek toch? Maar dan moet ik alsnog naar een kpn winkel.. en dat is het probleem. De dichtstbijzijnde is 20 km verderop.


Hoi, @PetraGerritsen .

Wat @Bram_  aangeeft is even je bank checken of tussen 16 september en nu het bedrag is teruggestort. Dat zou wel het geval moeten zijn. 

Alleen in het geval dat dat niet het geval is kan je het regelen bij een kpn winkel. Om alsnog een sim mee te krijgen.

→ Is het geld wel teruggestort dan kun je terecht bij een Bruna, Primera, supermarkt, tankstation (binnen de bebouwde kom dus), en andere winkels voor een prepaid pakketje van kpn. Dat kun je dan gewoon ter plekke afrekenen. 


Hoi Peter, dat begreep ik er ook uit. Maar er is dus geen geld terug gestort. Dan zou ik dus naar en kpn winkel moeten, die niet om de hoek ligt.. dan wordt een kaart van 4 99 ineens heel duur. 


Inderdaad. Dan zou ik die 4,99 gewoon laten voor wat het is. 20 km kost ook e.e.a. met het OV.

En lokaal een nieuw prepaid kaartje kopen.

Plaatselijke telefoonwinkel / elektronica winkel, Bruna, Primera, supermarkt, tankstation.


@PetraGerritsen ik heb even voor je gekeken. 20 kilometer is inderdaad wel erg ver weg.

Wat ik ook kan doen is 5 euro beltegoed op je nieuwe prepaid nummer storten. Als dat een gepaste oplossing voor je is kan je zoals @PeterG aangeeft ergens een KPN prepaid kaart kopen. Zodra je die in gebruik hebt, voeg dan het mobiele nummer toe in je profiel. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt en ik stort het beltegoed op de kaart. 


Dat is een prima oplossing, @Bram_ .😀 Had ik ook bedacht maar wist niet of het zo maar kon.