Skip to main content

Ik heb al sinds een paar weken een KPN prepaid SIM maar ik kan helaas de publieke gids niet uitschakelen (mijnnummervermelding.nl).Als ik het probeer dan zegt het dat mijn nummer niet bestaat!
Graag U help met dit.

Vriendelijke groet,

Jan

Welkom op het forum, @skyperman7! Dit zou gewoon moeten kunnen. Je hebt de prepaid al wel geactiveerd en gebruikt? Zo niet, doe dat eerst. Daarna (geef het even een 24 uur) kun je het dan opnieuw proberen bij mijnnummervermelding. Als je al wel geactiveerd hebt, vul je forumprofiel in met 06-nummer en simkaartnummer (mogen beide in het veld ‘klantnummer mobiel’) dan kijk ik hier of alles in orde is.


Ja al lang gactiveerd en mee gebeld, mah “mijnnummer” = bestaat niet.
Ik heb onder “Klantnummer (mobiel)” mijn 06-nummer en simkaart-nummer ingevuld.
Alvast bedank als U dit recht kunt zetten

Met vriendelijke groet,

Jan

 


Ik herhaal nogmaals,  (mijnnummervermelding.nl) herkent mijn nummer NIET, volgens hun bestaat het niet, Mah ik heb gebeld en ben gebeld op dat nummer dus het is wel geactiveerd!
Maar als het te moeilijk is om op te lossen dan bel ik mijn dure minuten wel weg en beeindig ik de SIM.

Met viendelijke groet,

Jan


Hallo @skyperman7 , heb je gecontroleerd of jouw prepaidnummer in gidsen voorkomt?

In de regel komen alleen abonneenummers in de gidsen te staan, prepaid niet omdat er geen naw-gegevens bekend zijn bij prepaid.

Geef me s.v.p. jouw nummer in een prive bericht dan controleer ik of je ergens bekend bent in een gids, ik verwacht het niet.

 

 


Dank je. Het nummer is inderdaad netjes actief. Ik heb verder even nagekeken hoe het zit met gidsvermelding bij prepaid. Dat is, zoals Jan ook al aangeeft, inderdaad niet mogelijk. Dus jouw nummer staat niet in de gids, Skyperman.