Ik heb al sinds een paar weken een KPN prepaid SIM maar ik kan helaas de publieke gids niet uitschakelen (mijnnummervermelding.nl).Als ik het probeer dan zegt het dat mijn nummer niet bestaat!
Graag U help met dit.
Vriendelijke groet,
Jan
Ik heb al sinds een paar weken een KPN prepaid SIM maar ik kan helaas de publieke gids niet uitschakelen (mijnnummervermelding.nl).Als ik het probeer dan zegt het dat mijn nummer niet bestaat!
Graag U help met dit.
Vriendelijke groet,
Jan
Welkom op het forum,
Ja al lang gactiveerd en mee gebeld, mah “mijnnummer” = bestaat niet.
Ik heb onder “Klantnummer (mobiel)” mijn 06-nummer en simkaart-nummer ingevuld.
Alvast bedank als U dit recht kunt zetten
Met vriendelijke groet,
Jan
Ik herhaal nogmaals, (mijnnummervermelding.nl) herkent mijn nummer NIET, volgens hun bestaat het niet, Mah ik heb gebeld en ben gebeld op dat nummer dus het is wel geactiveerd!
Maar als het te moeilijk is om op te lossen dan bel ik mijn dure minuten wel weg en beeindig ik de SIM.
Met viendelijke groet,
Jan
Hallo
In de regel komen alleen abonneenummers in de gidsen te staan, prepaid niet omdat er geen naw-gegevens bekend zijn bij prepaid.
Geef me s.v.p. jouw nummer in een prive bericht dan controleer ik of je ergens bekend bent in een gids, ik verwacht het niet.
Dank je. Het nummer is inderdaad netjes actief. Ik heb verder even nagekeken hoe het zit met gidsvermelding bij prepaid. Dat is, zoals Jan ook al aangeeft, inderdaad niet mogelijk. Dus jouw nummer staat niet in de gids, Skyperman.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.